Skip to main content

Hi, I have a stereo duo of Sonos Era 100 speakers and would like to play the sound from my smart projector (Xming Page One) on them. I connected via Bluetooth, and the connection works, but there is no sound. Can someone please let me know what I am doing wrong and how to fix it?

Misschien heb je hier wat aan, anders morgen even bellen met Sonos.

https://sonosspeaker.nl/hoe-koppel-je-de-sonos-era-100-via-bluetooth/

Thanks, but as I said, connecting is no problem. It connects, but it doesn’t play any sound. 

Zoals ik al aangaf……. Dan even bellen met Sonos.
Maar wellicht staat er iets verkeerd in de instell8ngen van de projector. Zou dus ook een probleem aan die kan kunnen zijn.

Overigens betreft dit een Nederlandstalig forum. Wanneer je in het Engels wilt communiceren dan kan je wellicht beter naar dat forum gaan. Het bereik is daar ook veel groter.

Thanks, but as I said, connecting is no problem. It connects, but it doesn’t play any sound. 

Hé ​@cybergabi , welkom in de Sonos community! 

Zoals ​@Erooij al aangaf, is dit inderdaad het Nederlandstalige forum. We vragen dus van mensen om hier enkel in het Nederlands te communiceren. Het Engelstalige forum (wat inderdaad meer forumleden kent) vind je hier😄

Ik kan overigens ook Erooij’s advies beamen: neem zeker eens contact op met m’n collega’s van de technische support. Zij kunnen meteen met je meekijken, om zo hopelijk tot een oplossing te kunnen komen voor je. Je kan hen hier contacteren.

Hopelijk helpt dit! 😄

Reageer