Hoi, ik heb sinds afgelopen weekend een nieuw Ziggo Connectbox modem (merk Compal, ik zag dat dit belangrijk was).
Nu het volgende probleem, ik gebruik deze speaker (Play:1) oa als white noise achtergrond geluid omdat ik een wat moeilijke slaper ben en bepaalde geluiden wil maskeren. Dit gaat al jaren goed , zonder problemen.
Na installatie van dit nieuwe modem (met dezelfde instellingen als het oude modem) stopt de play:1 een keer of 5 per nacht met afspelen. Het maakt niet uit of ik een radio station of een specifieke Spotify playlist gebruik.
Er zijn een 3 tal scenario’s ::
1. Station: De play:1 stopt ermee met als gevolg dat ik wakker wordt omdat er eerst (bij station) het betreffende station opnieuw opstart met (harde) reclames. Het maakt niet uit welk white noise station ik gebruik, Sonos radio of Tuneln.
2. Station: geluid stopt helemaal , zonder het station opnieuw op te starten waardoor ik dus wakker wordt van de ‘stilte.
3. Met Spotify stopt de white noise playlist ook regelmatig zonder opnieuw te beginnen met streamen/spelen. Ik heb dit geprobeerd via de Sonos app en via de Spotify app.
Het signaal is sterk, daarnaast gebruik ik de Sonos boost. Ik weet niet of het uitmaakt , maar voor de volledigheid heb ik ook tegelijkertijd de nieuwe Next mini mediabox geïnstalleerd via WiFi. Deze werkt zonder probleem.