Ik heb een Sonos Play 5 en kocht de Sonos one voor in een andere ruimte. Ik lees op verschillende plaatsen dat je ze in de app kan combineren, maar in de oude app kan ik de nieuwe niet installeren en in de nieuwe app kan ik de oude niet installeren…. Heeft iemand hier een oplossing voor? Heel erg bedankt.
Compatibiliteit Sonos play en Sonos One
Beste antwoord door 106rallye
Dat ook de Play 5 (Gen 1) gereset moet worden leid ik niet af uit Gescheiden S1- en S2 Sonos-systemen installeren | Sonos, waar het volgende wordt gezegd:
“We raden niet aan om je producten te downgraden naar S1 nadat de update naar S2 is uitgevoerd, maar het is wel mogelijk. Je moet dan de S2-producten herstellen naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen en toevoegen aan een bestaand S1-systeem. Er is een bestaand Sonos-product waarop S1-software draait nodig om een S2-product te downgraden naar S1. Alle instellingen en voorkeuren gaan verloren als je een product downgradet van S2 naar S1.”
Alleen de One zou dus moeten worden gereset, die je vervolgens toevoegt aan het S1-systeem (dat dan bestaat uit je Play 5).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.