Bewust gekozen voor combi arc en move , daar kwam gewoon het beste geluid uit voor ons. Afspelen Radio perfect twee groepen gemaakt de move in stereo gezet niets aan de hand . Maar bij afspelen Tv kleine vertraging tussen arc en move’s ben ik daar in het sonos menu aan het spitten geweest en heb ergens iets op 200nsec gezet ik weet niet meer waar kan het niet terug vinden maar de echo is weg.
daar naast heb ik nog een vraagje kan ik (m’n vrouw) met de LG Afstand bediening alle twee de groepen aanspreken op dit moment regelt alleen de arc.
Volgens mij is de move niet bedoeld als surroundspeaker. Wanneer je bij 2 kamers een groep formeert om tv geluid te krijgen, dan is het standaard dat daar een vertraging ontstaat en niet te voorkomen.
Volgens mij is de move niet bedoeld als surroundspeaker. Wanneer je bij 2 kamers een groep formeert om tv geluid te krijgen, dan is het standaard dat daar een vertraging ontstaat en niet te voorkomen.
Maar hoe je het ook wend of keert Sonos geeft zelf aan dat er een vertraging kan ontstaan en het is hiermee dus niet de meest ideale opstelling. Voor de een zal het minder vervelend zijn dan voor de ander, maar het is wat het is. Begrijpt daarom ook niet helemaal hoe de keuze van
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.