Skip to main content

Zit al een tijd te klooien maar sonos weet het zelf ook niet.

Met het naar tv kijken gaat halve wege de avond op mijn arc het ledje knipperen en het geluid ook.

Sonos heeft mijn diagnoses bekeken en kwamen er ook niet uit ,ze stuurde onder garantie een andere arc.

Deze doet precies hetzelfde,heb nu maar mijn boost verwijderd en de arc met mijn WiFi verbonden.

Lijkt beter te gaan,zou het kunnen dat de boost en mijn router elkaar beïnvloeden?

Is er een mogelijkheid om alleen de arc met een kabel aan te sluiten zonder de boost?

Helaas niet,via wifi gaat het tot nu toe goed 

Hangt de Boost (te) dicht bij de router?

Overigens wordt juist bij TV-geluid de Boost niet gebruikt. Zou wel vreemd zijn als het daar aan ligt, dus. Welke kleur knippert het ledje?

Boost hangt dicht bij router,er knipperde steeds een wit ledje

Lampje knippert wit

Het Sonos-product wordt opgestart nadat de stekker in het stopcontact is gestoken. Het statuslampje knippert ook wit in afwachting van verbinding met het netwerk.

https://support.sonos.com/nl-nl/article/sonos-led-lights

Kan dus wel een verbindingsprobleem zijn. Hang de Boost eens meer dan 50cm van de router?

Laat volopig de boost er tussen uit en via wifi met mijn router draaien

Ik heb hetzelfde probleem. Ook bij mij kan de helpdesk niets vinden. Wisselen van Sonos kanaal werkt een halve dag en dan zijn de problemen weer terug.

De boost is er nu tussen uitgehaald en alles werkt prima via wifi.

Reageer