Beantwoord

boost

  • 27 February 2023
  • 6 reacties
  • 314 Bekeken

Badge +1

Heb af en toe de melding dat mijn netwerk instabiel is.

Wat resulteert in het wegvallen van geluid soms of dat de app geen reactie geeft als play of pauze druk.

Heel ambetant... en meestal als ik bvb deezer of Spotify afspeel via de sonos app.

Heb het eigenlijk nooit als ik externe bron afspeel via de stereo via de sonos connect.

 

Heb ook een tweede probleem:

Sinds paar dagen blijft in  de app staan dat de boost aan het updaten is.

Heb al stekker eens uitgetrokken van de boost (toen werkte niks meer) maar dat gaf geen resultaat.

Staat er nog steeds dat de boost aan het updaten is.

Iemand die kan helpen?

 

In living: sonos boost.. connect .. ( verbonden aan mijn stereo...  zone2 .... met mijn bose  boxen)

Keuken: 2 x play 1

Slaapkamer : 1x play 1

Badkamer: 2x play 1

 

Zie foto bijlage…

 

 

Alvast bedankt 

 

icon

Beste antwoord door 106rallye 27 February 2023, 20:26

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

Je zou een kunnen proberen om het Sonosnet-kanaal zo ver mogelijk weg te zetten van je wifikanaal.

Dat met de Boost is een storing. Hij doet het gewoon, maar zegt dat hij aan het updaten is. Sonos weet ervan. Zie https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/recent-15-1-update-sonos-boost-updating-looks-like-an-app-glitch-6880452

Badge +1

Hoe bedoel je zover mogelijk wegzetten?

 

Ben even niet mee..…

 

 

Thx

Reputatie 7

In de Sonos app kun je zien op welk kanaal Sonosnet zit. Je router geeft aan op welk kanaal je wifi zit. Zet deze zo ver mogelijk uit elkaar. Met een wifiscanner op je telefoon kun je zelfs nog rekening houden met de wifi van de buren.

Badge +1

Ahja... heb sonos nu even op kanaal 1 gezet en de telenet op kanaal 11.

 

Kan het iets uitmaken…maar…

De boost staat op 1,5 meter van mijn telenet router.... en daartussen staat ook een bridge van Philips hue.

 

Alvast bedankt .

 

Sid

Reputatie 7

Alle wifi-zenders kunnen op elkaar storen; je zou kunnen proberen de apparaten ten opzichte van elkaar te verplaatsen…...

Badge +1

Voorlopig lijkt het beter te werken.

De app reageert ook veel sneller nu als ik die open of op play/pauze druk.

 

Nog eens bedankt voor de informatie. 

 

Sid