Skip to main content
Antwoord

Bluetooth cd speler koppelen

• July 27, 2025
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Ik heb een Bluetooth cd speler waarbij ik cd’s luister met gebruik van een losse Bose box. Nu overweeg ik om mijn in een surround opstelling gebruikte 2 Play:1’s te vervangen voor 2x Era 100 die ik ook weer in een surround opstelling wil gebruiken, samen met een Arc en een Sub. Alleen, nu lees ik dat in een dergelijke opstelling BT uitgeschakeld wordt. Is mijn conclusie juist, dat ik de cd’s dan feitelijk slechts via 1 Era 100 zou kunnen beluisteren en niet over álle apparaten? 

Beste antwoord door 106rallye

….. op één Era 100 - vergeet je niet de Sonos adapter erbij te bestellen?

Een andere mogelijkheid is je CD’s rippen en op een NAS of computer zetten en van daaruit afspelen op Sonos.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • July 27, 2025

In feite kan je de Era’s helemaal niet gebruiken voor de cd speler. Je zult dan een extra era 100 moeten aanschaffen om deze vervolgens te groeperen om het geluid naar de andere speakers te krijgen.

Dit is tenminste hoe ik het zie.

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • July 27, 2025

Wat je hebt gelezen is juist, de BT is uitgeschakeld in een surround opstelling. Misschien kun je beter je cd speler bedraad aansluiten. 

106rallye
  • Antwoord
  • July 27, 2025

….. op één Era 100 - vergeet je niet de Sonos adapter erbij te bestellen?

Een andere mogelijkheid is je CD’s rippen en op een NAS of computer zetten en van daaruit afspelen op Sonos.