1. Wat is beter mijn ray aansluiten op bekabeling of wifi. Wifi is super goed.
2. Als ik radio of gewoon muziek luister op de Ray en 2x one. Vind ik het volume nog best hard ondanks dat ik het op de laagste stand zet is het nog best vrij hard. Kan dit op de één of andere manier nog wat zachter ??
Beste antwoord door Erooij
Ad Trompert schreef:
Dank voor je snelle reactie.
Is er iemand die misschien een oplossing heeft voor vraag 2😉
Geen idee of het helpt, maar heb je al eens geprobeerd om de volumelimiet op bijvoorbeeld 50% te zetten. Mogelijk dat de regeling dan iets verfijnder is. Ik heb overigens zelf de ervaring niet dat het volume te hard blijft.
Antwoord op vraag 1: Wat voor jou werkt. Er is geen beste oplossing, de één heeft wel bekabeling nodig en de ander niet. Dit heeft met lokale situaties te maken.
Is er iemand die misschien een oplossing heeft voor vraag 2😉
Geen idee of het helpt, maar heb je al eens geprobeerd om de volumelimiet op bijvoorbeeld 50% te zetten. Mogelijk dat de regeling dan iets verfijnder is. Ik heb overigens zelf de ervaring niet dat het volume te hard blijft.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.