Vanwege een aantrekkelijke upgrade korting en de verkoop van mijn rear speakers en Beam Gen 2 overgestapt naar de Arc Ultra voor bijna niks en ik moet zeggen… ik was niet echt onder de indruk in het begin. Installatie ging vlekkeloos.. geluid was echter niet optimaal.. dun, plat en de bas was nauwelijks aanwezig. Uit ervaring weet ik dat speakers wat tijd nodig hebben om in te spelen en ook moeten je oren altijd wennen aan iets nieuws want je gaat automatisch vergelijken met wat je had. Trueplay (advanced) gebruikt maar gek genoeg werd het er niet beter op. Ik heb het wat tijd gegeven en ik moet zeggen dat het in een tijdsbestek van een week behoorlijk verbeterd is. De voordelen zijn beter naar voren gekomen, strakke bas, uitstekende dialogen (ook in de app in te stellen) geluidsbeeld is behoorlijk breed en ook de hoogte speakers zijn duidelijk hoorbaar bij Atmos films. Trueplay advanced blijft echter een dingetje.. ik hoor op geen enkele manier een verbetering als ik Trueplay advanced gebruik (via IPhone 15) Heb daarom maar gekozen voor de simpele versie van Trueplay en dan klinkt het in mijn beleving stukken beter. Wat zijn jullie ervaringen met de Arc Ultra qua Trueplay?
Arc Ultra bevindingen..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.