Skip to main content
Antwoord

Apparaten uit kamerlijst verdwenen

• August 26, 2021
  • 7 reacties
  • 426 Bekeken

Van de 5 apparaten zijn er 3 in de app verdwenen. Als ik ontbrekende producten zoeken start worden ze wel getoond maar ik kan ze niet aan de router koppelen. Alle suggesties uitgevoerd: herstarten van apparaten en router haalt niets uit

Beste antwoord door OMTTMO

Dank voor alle suggesties. Inmiddels is het probleem m.b.v. de (chat) ondersteuning van Sonos opgelost: nadat de 2 Wifiversterkers van KPN zijn gereset, ,werkt alles weer normaal!!

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

106rallye
  • August 26, 2021

Is het mogelijk om één van de devices (tijdelijk) bekabeld aan te sluiten?

• Auteur
  • Novice
  • August 26, 2021

Dat heb ik al gedaan. Via een switch direct op de router.

Eddie the Eagle
Forum|alt.badge.img+3

Paar dingen:

Heb je de meest recente versie van de App ? Bij een Iphone wordt deze update meestal automatisch gedaan maar bij Windows en Android moet je dat handmatig doen.

Heb je misschien (ongewild) 2 netwerken draaien omdat je 2 apparaten hebt die een DHCP server hebben lopen ? Dus bv een apparaat in huis voor mesh wifi zoals de TP Link Deco naast je bestaande router van je ISP.

• Auteur
  • Novice
  • August 27, 2021

De app is gisteren geüpdatet.  Of ik ongewild nog een netwerk heb draaien, weet ik niet. Dan was het toch eerder misgegaan? We zijn 3 maanden geleden verhuisd, KPN heeft alles geïnstalleerd en tot nu toe ging het perfect. Bijzonder allemaal. .  

Eddie the Eagle
Forum|alt.badge.img+3

Ik heb hier wat berichten voorbij zien komen ivm een probleem met Sonos na een update van de KPN Experiabox. Wellicht speelt dat probleem ook bij jou.

https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/sonos-kan-na-update-experia-box-v10a-geen-surround-maken-546051/index6.html

• Auteur
  • Novice
  • Antwoord
  • August 27, 2021

Dank voor alle suggesties. Inmiddels is het probleem m.b.v. de (chat) ondersteuning van Sonos opgelost: nadat de 2 Wifiversterkers van KPN zijn gereset, ,werkt alles weer normaal!!

Eddie the Eagle
Forum|alt.badge.img+3

Sonos & wifi-versterkers is een slechte combinatie. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan, anders horen we het wel weer hier.