Skip to main content
Vraag

apparaten niet meer bij elkaar in de app verschil in ios en android

  • 23 May 2024
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Sinds een kleine maand een mesh wifi netwerk aangelegd middels 3 TP-link deco x60 sattelieten. Hierna alles sonos producten verhuist en om een en ander aan de praat te krijgen een aantal play1's moeten resetten om weer te kunnen koppelen.

Na enige tijd goed gewerkt te hebben viel de playbase weer als vanouds uit en geluid via de optische kabel was er soms wel en soms niet. Sinds een week is de playbase niet meer vindbaar in de sonos app op Ios. Vandaag een reboot gedaan van het complete systeem en vervolgens was er een play1 die niet meer zichtbaar is. Deze naar de fabrieksinstellingen gereset en gekoppeld middels een iPad. Deze koppeling was succesvol. Vervolgens zie ik in de lijst met producten de Play1 die ik de naam dakterras heb gegeven niet meer terug. Ook niet op een MacBook en op een Iphone. Vervolgens pak ik de samsung galaxy tablet van mijn vrouw en start de sonos app. Tot mijn verbazing zie ik hier zowel de playbase als de play1 als aangesloten apparaten maar niet de rest van het systeem. Wat zijn de mogelijkheden om alle devices weer zichtbaar te krijgen in de app op Ios en op Android. Ben momenteel het spoor een beetje bijster.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7

Zou het kunnen dat je een nieuw systeem hebt opgezet in plaats van de geresette speakers toe te voegen aan het bestaande systeem?