Ik heb sinds 8 jaar een Sonos3 en ik vind het een ongelofelijk kutsysteem. Reageert altijd heel erg traag, valt met grote regelmaat uit, maakt vaak geen connectie met mijn devices, enz, enz. Tot 2 jaar geleden had ik ook 2 kleine Sonos1 boxen, die heb ik inmiddels verkocht omdat de problemen met 3 boxen helemaal de pan uit rezen. Wat een waardeloze rotzooi, ik irriteer me suf. Check ook alle andere berichten in dit forum. Het is één grote peperdure worsteling en we doen er allemaal aan mee. Ik schaam me kapot en ik erger me dood. Help me.
Wat is nu je punt, beetje vreemde “scheldpartij “.
Je kunt ook zat reacties lezen van mensen die prima geholpen zijn door Sonos. Je kunt ook vele positieve berichten lezen over het geweldige Sonos systeem. Alleen schelden helpt echt niet.
Geef info over de opbouw van je netwerk en over wat je zelf al gedaan hebt. Geef info wanneer je de problemen ervaart. Geef info of je ooit wel eens een diagnose gemaakt hebt of contact met Sonos.
Dit bericht helpt je echt niet verder.
Traag reageren, uitvallen en geen connectie wijst inderdaad naar je wifi. Heb je al eens met Sonos gebeld?
Hoi Rockstar, het uiten van mijn frustratie op dit forum heeft me enorm verder geholpen. Op een vreemde manier is het geruststellend en bevredigend om je ergernissen en negatieve boodschap te delen. Het helpt in ieder geval meer dan de tientallen diagnoses die ik heb gemaakt en de uren dat ik aan de telefoon heb gezeten met Sonos. Ik plaatste mijn reactie niet om technische details te delen of voor een oplossing voor het doorlopend haperende systeem, ik wilde alleen mijn spreekwoordelijke ei kwijt. Wat is een Rockstar eigenlijk? Word je dat als je meer dan 500 keer iets positiefs over Sonos hebt gezegd?
Ach, laat maar.
marktplaats.nl
Prima als je geen hulp wilt. Dan helpt het alleen niet als je aan het eind van je bericht “Help me” zet.
Wellicht hoopt hij dat stichting korrelatie ook meeleest.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.