Je hebt al een hele mooie set! Een losse Five zou het klankbeeld niet mooier maken, en meer lawaai is ook niet altijd beter.
Dat weet ik niet zeker Ronald. Vandaar de vraag. Spul staat in de woonkamer van ongeveer 50M2 en mis dan wat kracht uit de Era's. Die ultra doet maar een klein beetje mee als je er muziek op afspeelt.
Dan is er misschien nog iets aan te passen in de instellingen, het ligt er natuurlijk ook beetje aan welke streamingdienst je gebruikt. Ik heb de Arc en sub3 en 2 x de one SL in de woonkamer staan en is iets groter dan 60m2 Als ik daar een mooi stukje muziek opzet worden de buren niet vrolijk van...
Gebruik Spotify. En met Trance muziek mis ik dan toch wat. Maar misschien is het nog wennen. Hoop eigenlijk een ervaring te horen van iemand die er dan een five bij heeft gezet.
Instelling kun je zo te zien weinig aan doen naast een beetje bass, treble en sub plussen of minnen. Tenzij je daar nog tips voor hebt. Ben nieuw in de Sonos wereld. :-)
Ik heb de subwoofer op +2 staan en is zeker aanwezig.
Mijn vermoeden is dat Sonos niet echt de speakers zijn om trance op af te spelen.
Mijn ervaring is dat Sonos een mooie uitgebalanceerde bas heeft, welke niet overmatig aanwezig is. Veel mensen vinden dat het laag moet dreunen, waardoor deze juist teveel aanwezig is en in mijn optiek niet meer mooi klinkt.