Skip to main content
Vraag

installatie met de app

ik heb 8 sonos one en 1 sonos arc. Alles is geregistreerd.Ik krijg echter maar 5 sonos one op een kamer geregistreerd en zie ze daarom ook niet en kan ze niet bedienen en er komt geen geluid uit. Dit is hetzelfde met de Arc. Alles geprobeerd app gereset app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd enz. Als ik ze naast elkaar zet en installeer dan werkt alles en zie ik ze in de app maar als ik de stroom er af haal en weer op de plaats zet werkt het niet meer. Ben al 2 keer met sonos aan de telefoon bezig geweest maar ook dat help niet.

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4406 reacties
  • 3 mei 2024

Wat bedoel je met 5 op een kamer geregistreerd?
Je kunt slechts 1 losse speaker op een kamer registreren of 2 in stereo of in combi met een Arc in surround.

Dus: een kamer bestaat uit een Arc + 2 one’s, dan heb je nog 6 one’s over, welke dan in minstens 3 kamers geplaatst moeten worden. 
Vervolgens kan je die kamers “samenvoegen” in de app om gezamenlijk af te spelen.

Jimgubbel
Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 109 reacties
  • 3 mei 2024
Erooij schreef:

Wat bedoel je met 5 op een kamer geregistreerd?
Je kunt slechts 1 losse speaker op een kamer registreren of 2 in stereo of in combi met een Arc in surround.

Dus: een kamer bestaat uit een Arc + 2 one’s, dan heb je nog 6 one’s over, welke dan in minstens 3 kamers geplaatst moeten worden. 
Vervolgens kan je die kamers “samenvoegen” in de app om gezamenlijk af te spelen.

Of hij bedoelt alle speakers los in een kamer, dus niet de One’s als surround gekoppeld aan de Arc en de overige 6 One’s niet als 3x stereopaar.

Als hij dat bedoelt, dan moet het toch mogelijk zijn om ze allemaal los toe te voegen aan één kamer, toch?

Ik ben benieuwd wat nu de bedoeling is, zeker omdat hij aangeeft dat als hij ze allemaal naast elkaar zet, ze wel zichtbaar (én te bedienen) zijn.

Wellicht kan Henan iets meer toelichten over zijn bedoelingen. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4406 reacties
  • 3 mei 2024

Losse speakers komen allemaal in een aparte kamer (zoals Sonos dat noemt) te staan. Uiteraard kan je ze wel in één en dezelfde ruimte zetten.

Jimgubbel
Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 109 reacties
  • 3 mei 2024
Erooij schreef:

Losse speakers komen allemaal in een aparte kamer (zoals Sonos dat noemt) te staan. Uiteraard kan je ze wel in één en dezelfde ruimte zetten.

Klopt, zo bedoel ik het ook, allemaal in een aparte kamer en vervolgens allemaal groeperen in een groep.

• Auteur
  • 1 reactie
  • 3 mei 2024

Sorry dat ik wat onduidelijk was maar ik bedoelde da ze in 5 kamers staan normaal. Alleen de 3 boxen die het niet doen had ik even naast elkaar op de aanrecht gezet en toen geïnstalleerd. Alles werkte maar toen de stekker er uit ging werkten ze niet meer. Maar ik kwam er later achter toen ik op de pc was ingelogd bij sonos zag ik die 3 spekers wel staan en kon ik ze aanzetten.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen