Skip to main content

Doel van de groep "Sonos-producten als pc-speakers"

• 28 september 2023
  • 5 reacties
  • 195 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Retired Sonos Staff
  • 2 reacties

Deze groep is jouw bestemming voor discussies over het gebruik van Sonos-luidsprekers als oplossing voor het audiogeluid van je pc. Deel je huidige configuratie en duik in gesprekken over het optimaliseren van je Sonos-systeem voor een verbinding met je pc.

Als je technische hulp nodig hebt, moedigen we je aan om een nieuw onderwerp aan te maken binnen onze aangewezen categorieën, waar onze communityleden en moderators je de benodigde hulp zullen bieden.

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 Reacties

Forum|alt.badge.img
  • Novice
  • 1 reactie
  • 29 december 2023

Is er een update rond dit vraagstuk.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 29 december 2023

Wat voor update verwacht je dan? Deze subgroep is opgestart om de discussie opgang te helpen. Ik zie nog weinig inbreng.

Eddie the Eagle
Forum|alt.badge.img+3
Erooij schreef:

Ik zie nog weinig inbreng.

Hetgeen ook niet heel vreemd is. Sonos mist nu eenmaal de directheid die een simpele analoge speaker wel heeft. Alleen de TV producten hebben die snelheid maar wie doet dat (?) en een PC stuurt HDMI geluid en Sonos verwacht weer HDMI-ARC en da`s niet hetzelfde. Moet er weer de optical adapter tussen, allemaal gedoe. Al het andere, Line In & BT = latency.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 31 december 2023
Eddie the Eagle schreef:
Erooij schreef:

Ik zie nog weinig inbreng.

Hetgeen ook niet heel vreemd is. Sonos mist nu eenmaal de directheid die een simpele analoge speaker wel heeft. Alleen de TV producten hebben die snelheid maar wie doet dat (?) en een PC stuurt HDMI geluid en Sonos verwacht weer HDMI-ARC en da`s niet hetzelfde. Moet er weer de optical adapter tussen, allemaal gedoe. Al het andere, Line In & BT = latency.

Helemaal eens maar @Luister2434 is kennelijk opzoek naar een “update rond dit vraagstuk”. Ik vroeg mij dus af welk vraagstuk er bedoeld wordt. 

Eddie the Eagle
Forum|alt.badge.img+3

Tuurlijk, ik gok dat de vraag was hoe je Sonos als PC speakers kunt inzetten…...niet dus, althans lastig. Meteen de discussie dan maar eens aangezwengeld dus als er hier use cases zijn die wel succesvol zijn, dan horen we het ook wel 😉.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen