In de Tahoma app van Somfy is het mogelijk om Sonos toe te voegen zodat je de Sonos ook kunt bedienen in de Tahoma app. Sinds kort werkt dit echter niet meer.
De brug met Sonos is nog wel aanwezig maar ik moet eerst de Sonos app configureren. Maar wat ik moet configureren in de Sonos app wordt niet vermeld.
Dan moeten zij toch aangeven wat je moet configureren. De kans dat je hier Sonfy gebruikers tegenkomt is natuurlijk maar klein. Geen idee of Sonfy ook een forum heeft, maar ik zou denken dat je daar dus moet zijn.
Dank voor je reacte Erooij maar ik moet dus in de Sonos app een instelling aanpassen waarmee ik toestemming geef om Sonos vanuit een andere app, de Somfy Tahoma app, te bedienen. Dit moet aangepast worden in de Sonos app.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.