Vraag

Playing Sonos & Echo simultaneously in Multi room audio

  • 18 March 2020
  • 3 reacties
  • 811 Bekeken

Ik heb verschillende Sonos One en Play:1 systemen en ook twee echo dots. Nu zou ik een multi-room group willen maken waarin alle devices zitten en dan alles simultaneously afspelen. Voor zover ik kan zien kan ik echter alleen een groep maken voor alle Sonos devices en een group voor alle Echo Dots. Maar als ik die beide laat afspelen (Tune in) dan zijn ze niet synchroon en Spotify kan ik niet eens gelijk afspelen omdat ik maar een account heb.

Weten jullie of en wanneer er ondersteuning gaat komen om dit mogelijk te maken? Ik begreep dat hier vorig jaar al naar gekeken werd dit mogelijk te maken?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 2
Badge +2

Voor zover ik weet geeft Sonos nooit indicaties over de roadmap van hun producten & software, het is dus koffiedik kijken.

Voor je probleem van niet gelijktijdig Spotify af te kunnen spelen op Sonos & Echo is er een oplossing.

Je kan een Spotify free of als je een gezinsabonnement hebt kan je 1 extra account in de Sonos app invoeren.

Je gebruikt de extra account voor muziek op Sonos & de originele account voor de Echo’s

 

Hi Koen, dank voor je reactie. Nee ik begrijp dat ze dat niet doen, ik hoopte vooral dat ik een nu al beschikbare functie over het hoofd had gezien. Maar dat heb ik dus niet en het is nu al niet mogenlijk SONOS en Alexa Echo to combineren in een groep?

Verder trouwens heel erg bedankt voor je tip!

 

 

 

Reputatie 2
Badge +2

Voor zover ik weet is Sonos & Alexa echo synchroon laten spelen niet mogelijk.