Skip to main content
Antwoord

busch free@home koppelen met Sonos

• July 18, 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Goedemiddag,

ik heb in huis Domotica systeem van Busch free@home nou wil ik mijn spraak sturing voor o.a mijn verlichting laten werken met Sonos.

Kan iemand mij vertellen welke speaker op dit moment met spraaktechnologie werkt waarmee ik commando’s naar busch free@home kan sturen ik weet dat dit destijds met de Sonos One mogelijk was welke ook Google ondersteuning had, maar deze is niet meer leverbaar.

Ook wordt volgens mij Google niet meer ondersteund?

Ik hoop dat iemand hier mee bekend is.

Alvast bedankt.

Smitt

Beste antwoord door Astrid L

Hoi ​@Smitt! Eerst en vooral: welkom in de Sonos community. 😄

Als ik me niet vergis kan je Alexa toevoegen aan jouw Sonos systeem, om domotica aan te sturen. Alexa kan je naast Sonos Voice Control gebruiken. Alleszins, ik geef je draadje alvast even een kleine bump, zodat onze meer technisch onderlegde forumleden er ook even een oogje op kunnen werpen. 

Je kan natuurlijk ook steeds contact opnemen met mijn collega’s van support. Hun contactgegevens vind je hier. Hopelijk helpt dit! 😄

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • Antwoord
  • July 28, 2025

Hoi ​@Smitt! Eerst en vooral: welkom in de Sonos community. 😄

Als ik me niet vergis kan je Alexa toevoegen aan jouw Sonos systeem, om domotica aan te sturen. Alexa kan je naast Sonos Voice Control gebruiken. Alleszins, ik geef je draadje alvast even een kleine bump, zodat onze meer technisch onderlegde forumleden er ook even een oogje op kunnen werpen. 

Je kan natuurlijk ook steeds contact opnemen met mijn collega’s van support. Hun contactgegevens vind je hier. Hopelijk helpt dit! 😄