Skip to main content
Beantwoord

Albums die wel op spotify staat wordt door sonos niet gevonden

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 22 reacties

Bv het album Sphritz van Herman Brood wordt niet gevonden (als hij uberhaupt al aan zoeken toekomt) via de sonos app op Spotify. 
Als ik via spotify app kijk dan staat hij er gewoon

Beste antwoord door Astrid L

@R_5 : kan je ook op specifieke nummers zoeken op Spotify in de Sonos app, en deze afspelen? Want dan zou het wel eens kunnen dat je in de Sonos app op een gratis Spotify account aan het zoeken bent. Een extra dubbelcheck of je ingelogd bent, kan dit dan verhelpen.

En: als je op "Alle bekijken" drukt, krijgt je dit album dan wel te zien?

Ook nuttig om te weten: alhoewel de Sonos app de zoekresultaten weergeeft, bepaalt de Spotify API wat we doorkrijgen / te zien krijgen.

Hopelijk helpt dit! 😊

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

11 Reacties

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1074 reacties
  • 21 februari 2025

Staat er wel tussen je moet even iets verder naar beneden scrollen 

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 1074 reacties
  • 21 februari 2025
Ronald22 schreef:

Staat er wel tussen je moet even iets verder naar beneden scrollen 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 22 reacties
  • 22 februari 2025

Gisteren kwam hij bij het zoeken uit bij Herman Brood, nu bij Herman Brood & his wild romance. 
Bij de eerste is dat album niet zichtbaar en kan ik nog mee leven aangezien het een album is van met his romance. 
maar het verschillende gedrag bij zoekresultaten vind ik vreemd. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 22 februari 2025

Heb je wel een abonnement op Spotify, of gebruik je de gratis versie?

Net even gekeken bij mijzelf en constateer ook een random zoekresultaat, terwijl bij Apple Music alles gevonden wordt. Op de laatste ben ik geabonneerd.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 22 reacties
  • 24 februari 2025

Ja ik heb abo op spotify. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 24 februari 2025

Geen idee wie berichten als “beantwoord” betiteld, maar ik heb een vraag gesteld en geen oplossing voor het probleem gegeven. ​@R_5 heeft vandaag weer gereageerd en in mijn reactie zat dus NIET de oplossing.

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 45 reacties
  • 25 februari 2025
Erooij schreef:

Geen idee wie berichten als “beantwoord” betiteld, maar ik heb een vraag gesteld en geen oplossing voor het probleem gegeven. ​@R_5 heeft vandaag weer gereageerd en in mijn reactie zat dus NIET de oplossing.

Hé ​@Erooij , dat was ik. Wanneer een topic al een paar dagen ouder is, tracht ik het “beste” antwoord aan te duiden. Dit betekent niet noodzakelijk dat dit dé oplossing is, maar wel dat dit (in afwachting van verdere info en reacties) tot zover het nuttigste antwoord op dit topic was. Ik heb de aanduiding even terug weggehaald, gezien er verdere informatie van de OP is gekomen. 

Hopelijk verheldert dit het wat. 😄

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 45 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2025

@R_5 : kan je ook op specifieke nummers zoeken op Spotify in de Sonos app, en deze afspelen? Want dan zou het wel eens kunnen dat je in de Sonos app op een gratis Spotify account aan het zoeken bent. Een extra dubbelcheck of je ingelogd bent, kan dit dan verhelpen.

En: als je op "Alle bekijken" drukt, krijgt je dit album dan wel te zien?

Ook nuttig om te weten: alhoewel de Sonos app de zoekresultaten weergeeft, bepaalt de Spotify API wat we doorkrijgen / te zien krijgen.

Hopelijk helpt dit! 😊

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 22 reacties
  • 25 februari 2025

In mijn account bij contentservices zie ik dat ik verbonden met spotify en daaronder staat de naam van het account. Als ik doorklik dan zie ik dat dat het primair verbonden account betreft van de 2 accounts die er staan. Beiden accounts van mijn familie account. 
Zoeken op een specifiek nummer lukt gewoon. 

Maar als ik dus op Herman Brood zoek komt in het Spotify resultaat alleen Herman Brood & his wild romance als artiest naar voren. Mogelijk is dat ontstaan vanaf het moment dat ik zocht op Herman Brood & his wild romance. Want daarvoor toen ik dus op Herman Brood zocht kwam dat Herman Brood als enige artiest naar voren.

Op spotify zijn dit twee verschillende artiesten. 

Dat zou kunnen duiden op een probleem in Sonos app maar idd ook kan het aan de spotify kant zitten. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 22 reacties
  • 25 februari 2025

Overigens zie ik dat je mijn andere topic hebt afgesloten omdat het een dubbel topic zou zijn.  
Dat andere topic Andere topic gaat echter over iets heel anders. Dus hoezo dubbel met het topic waar ik nu in schrijf?

Dit topic gaat over het niet goed werken van het zoeken in de zin dat er verschillend gedrag binnen zoekproces plaatsvind. 
Het andere topic gaat over het regelmatig volledig niet werken van het zoekproces. 

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 45 reacties
  • 26 februari 2025

Hé ​@R_5 , beide topics leken me op het eerste zicht erg gelijkaardig, maar je hebt gelijk. Misser langs mijn kant, ik zet het andere topic meteen terug open. 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen