Skip to main content
Vraag

Play one niet verbinden met sonosnet arc

• 10 januari 2025
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik heb na aanschaf van een Era 100 mijn oude play 1 verhuisd naar de badkamer. Nu heb ik het volgende ergernisje:

De Play 1 blijft maar verbinden met sonos net van mijn Arc. Deze hangt aan de netwerkkabel.

Ik heb zojuist de play 1 helemaal in fabrieksinstellingen gezet, terwijl de Arc, ones, en sub spanningsloos waren. Toen de play 1 weer toegevoegd. Dat zie dat de play 1 netjes op station mode staat. Echter als hij één keer uit is geweest, start hij meteen weer op in sonosnet.

Het probleem is dat hij net wel net niet verbinding heeft met de Arc. In principe hangen ze een meter of 5 uit elkaar, alleen een etage hoger en zit daar een badkamervloer tussen. Soms reageerd daarom de play 1 heeeel traag en soms valt hij weg. Op dezelde etage staat ook deco waar hij verbinden mee zou moeten blijven houden.

Iemand een oplossing?

Gr. Erik

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 Reactie

106rallye
  • 8385 reacties
  • 10 januari 2025

Je zou ook eens kunnen proberen de Arc op je wifi te zetten in plaats van bedraad te verbinden. Niet bedraad is geen Sonosnet. Of je vervangt je Arc door een Arc Ultra, die geen Sonosnet doet.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen