Skip to main content
Vraag

Playbar via ADC converter aansluiten op laptop

• 17 mei 2024
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Ik heb een playbar die ik wil aansluiten op mijn laptop zodat ik geluid van websites via de Playbar hoor, maar bijvoorbeeld ook het geluid van online vergaderingen. Hiervoor heb ik een analoog digitaal converter aangesloten op de hoofdtelefoonuitgang van mijn laptop en de toslink op de optische ingang van de playbar. Maar ik hoor geen geluid. Iemand een idee hoe ik dit werkend kan krijgen??

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 Reactie

Eddie the Eagle
Forum|alt.badge.img+3

Nu staan die converters al niet bekend om hun betrouwbaarheid maar als je het al werkend krijgt, dan mag je een behoorlijke latency verwachten. Dusdanig dat online vergaderingen waarschijnlijk niet werkbaar zal zijn.

Sonos is niet ontworpen om als PC speaker te fungeren; de enige stuatie waar het zou lukken (volgens Sonos) is bij een Sonos TV product (en die heb je) in combinatie met een PC die een optical uitgang heeft. Dan hebben we het dus over een PCIe geluidskaart in een PC, in een laptop zul je die niet snel tegenkomen. Daar zijn ook USB varianten van, maar geen idee of die werken en snel genoeg zijn.

In elk geval zul je het signaal digitaal moeten houden en zo werkt je huidige converter niet.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen