Welkom in het nieuwe "Groepen"-gedeelte van onze community

Welkom in het nieuwe "Groepen"-gedeelte van onze community

Hallo, beste leden van de community!

We hebben spannend nieuws om met jullie te delen: We hebben zojuist een nieuwe functie gelanceerd die jullie community-ervaring nog beter zal maken: Groepen!

 

Wat zijn "Groepen"?

Groepen zijn sub-communities waar je je op basis van je interesses bij kunt aansluiten. Groepen bieden je een geweldige kans om het volgende te doen:

  • Verbind en werk samen met andere leden van de groep die jouw interesses delen.
  • Deel je tips en trucs. Heb je een geweldige manier gevonden om iets specifieks te doen? Deel het met de leden in de groep.

 

Hoe werkt het?

Groepen zijn beschikbaar voor alle leden van de community.

Je kunt naar de Groepen-startpagina gaan en op de knop "Lid worden" klikken.

Daarna word je als lid aan de groep toegevoegd. In het begin hebben we een aantal groepen gemaakt met onderwerpen die interessant voor jullie kunnen zijn.

 

Waar kun je het vinden?

Om te beginnen met Groepen, bezoek onze Groepen-startpagina en verken de bestaande groepen.

_Ru8oKDaO-8D56zKPmr02tJ6xbCgGR1UiOAjBvbY_y7LD0x8Q31f92e_n43T0b64CEz4F1N7IhXYGHNz9jAmquwZb170TnBRPvZT_MRAfc39TOxPmRu6yaXjLWqA_tnOTltu7Nafh5PrsB4vncqlyRk

We hopen dat jullie veel plezier zullen beleven aan de Groepen! Laat ons weten wat je ervan vindt.

 

Ben benieuwd of dit een succes wordt. Voorlopig komt het mij niet over als nuttig. Misschien dat dit werkt in een Engelstalig forum, maar dit Nederlandse forum lijkt mij hier te klein voor. Het wordt alleen maar onoverzichtelijker.
Wat voegt het toe? Je kunt toch al zoekopdrachten invoeren? 
 

Het lijkt of Sonos krampachtig opzoek is naar “verbeteringen” binnen dit forum welke geen verbetering zijn. Denk hier ook aan de “Hall of Fame”. Wat is het nut? Niemand kent het algoritme welke hier gebruikt wordt, waarmee niemand de waarde kan beoordelen. Gevolg: een lijstje met nietszeggende namen.

Ik zou willen voorstellen om een betere informatievoorziening op te nemen richting de klanten omtrent bekende verstoringen, ook de kleinere. Dat heeft nut en zal veel schrijverij binnen het forum kunnen voorkomen.