Maak kennis met Sonos Five, geluid van studiokwaliteit

Related products: Hardware News
Maak kennis met Sonos Five, geluid van studiokwaliteit

Beschikbaar vanaf 10 juni, Sonos Five De krachtigste speaker van Sonos voor muziek en meer in hifi-geluid. Je bedient hem met de volledig nieuwe Sonos-app, Apple AirPlay 2, muziekservice-apps en meer.

 

XQAnyrGpVlQFyIlDDuoZqehkSf2inDv2ww5tqMn4FjXCu606pKqhgG1emgdIho0WBl_572TkUYQEkuCJp3lz9zQOHi2mY6q2yRwbe_ckKVYGlwpL4ikEf5UC6lWV0tJupZHljHnH

 

Geluid van studiokwaliteit

Geniet van groots geluid dat elke ruimte vult. Sonos Five produceert hetzelfde indrukwekkende geluid als de Play:5 met nieuwe inwendige techniek zoals een groter geheugen en verwerkingsvermogen, en verbeterd wifi-bereik.

Zes D-klasse digitale versterkers zijn perfect afgestemd op de akoestische architectuur van Five.

Een tweeter in het midden en twee nauwkeurig gerichte zij-tweeters, produceren een heldere hoge-frequentierespons.

De drie mid-woofers zorgen voor de getrouwe weergave van stemmen en een rijke bass zonder vervorming, zelfs bij een hoog volume. Het afgesloten ontwerp voorkomt galm en echo's.

Geniet van geweldig geluid als je een Sonos Five horizontaal plaatst, of zet een paar Sonos Five rechtop neer voor een ongelooflijk gedetailleerde stereoseparatie. Breng je systeem naar een hoger niveau door een Sub toe te voegen.

4ilGGt2KXyrMBWXulsTeTMr5uD7yY8efVdJfYO238dLxgzYzTTq_--ull1p2BzDpwRt1guyRX92-48D6qdIKJ7SMKDAgwM1xXkCvJ3JojZtMYbmZeM6enN21HzajeOQrNkoNNLto

 

Wat meer details over Sonos Five:

  • Simple to set-up. Sluit Five aan op de stroom en breng je telefoon naar de Five om automatisch wifi-inloggegevens te koppelen en veilig over te dragen met behulp van Near Field Communication (NFC).
  • Analoge lijningang Met behulp van de 3,5mm-lijningang kun je je platenspeler, cd-speler of een ander apparaat rechtstreeks op Five aansluiten.

  • Flexible Orientation. Geniet van geweldig geluid als je een Sonos Five horizontaal plaatst, of zet twee Fives rechtop neer voor een ongelooflijk gedetailleerde stereoseparatie.
  • Control your way. Bedien Sonos Five met alleen je stem als hij is verbonden met een apparaat met stembediening, zoals een Google Home. Download de nieuwste versie van de Sonos-app voor de installatie en bediening. Werkt met Airplay 2 op Apple-apparaten met iOS 11.4 en hoger.
  • Capacitive touchbediening Tik om af te spelen, te pauzeren en het volume aan te passen. Swipe naar rechts om nummers over te slaan of naar links om terug te gaan naar een eerder nummer.

  • Trueplay-software Met Trueplay kun je je speakers afstemmen als een professional en het geluid voor elke kamer optimaliseren. Stemt het geluid van de speaker dynamisch af op de unieke akoestiek van de kamer. iOS-apparaat vereist.

  • Afmetingen H x B x D 203 x 364 x 154 mm. De Five weegt 6,36 kg

Pre-order vandaag nog op Sonos.com in zwart met een zwarte grille en voor het eerst wit met een witte grille voor € 579.

Zal het mogelijk zijn om een play:5 en een Five te koppelen als stereopaar? 


Meestal is dat bij Sonos niet zo. Ik zie ook dat de Five verticaal opgesteld moet worden voor stereo - hij lijkt daar sensoren voor te hebben. De oude Play 5 heeft dat volgens mij niet. Er zitten dus meer verschillen tussen oud en nieuw dan je zou denken, wat de mogelijkheid om ze te combineren zal verminderen.


Hoi @clerimark 

En wat heeft het te doen met Sonos Five ?

A great device whiceh has amazing features compared to its previous versions

Ik heb werkelijk geen idee.


als ik een analoog signaal toevoeg aan één 5 wordt het dan wel als stereo over beide 5's afgespeeld???

 


als ik een analoog signaal toevoeg aan één 5 wordt het dan wel als stereo over beide 5's afgespeeld???

 

Yes


Moet de Play five  verticaal geplaatst worden of kan het ook horizontaal voor stereo geluid?


Zie https://cavus.shop/nl/blog/horizontaal-verticaal-sonos-play5/ en

 Volgens mij geldt hetzelfde voor de Five.


Hey, Ik zou ons een Five willen aanschaffen, maar wil zeker zijn van iets.

Als ik mijn platenspeler daar op aansluit, kan ik mijn LP dan ook beluisteren via mijn Play1, die in de keuken staat bv?


Hey, Ik zou ons een Five willen aanschaffen, maar wil zeker zijn van iets.

Als ik mijn platenspeler daar op aansluit, kan ik mijn LP dan ook beluisteren via mijn Play1, die in de keuken staat bv?

yes!