Skip to main content

Maak kennis met Arc, briljant geluid voor je tv

Related products:Hardware News
Maak kennis met Arc, briljant geluid voor je tv
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

154 Reacties

106rallye
  • 8385 reacties
  • 25 september 2020

@robertlucky Het is overzichtelijker als je al je antwoorden krijgt in het topic dat je hiervoor geopend hebt: https://nl.community.sonos.com/stel-een-vraag-228987/installatie-hd-fury-arcana-earc-adapter-6772124

• Novice
  • 1 reactie
  • 27 september 2020

Wow! Wat een indrukwekkend apparaat die Sonos Arc. Ik geniet volop van de muziek en films. Wel een compleet systeem met Sub en twee Ons SL. Een klein minpuntje. Ik vindt de nieuwe app niet mooi vorm gegeven. Zo’n systeem verdiend ook een super vormgegeven app.v

• Novice
  • 2 reacties
  • 12 november 2020

Vandaag was weer zo’n dag dat al mijn 8 Sonos apparaten het niet meer deden (vrees dat ik ze een voor een moet resetten om weer in elke ruimte muziek te kunnen horen).

Hoe zit dat met de arc? Wat als de app zoals nu zegt dat die geen enkel sonos apparaat kan vinden, komt er dan ook geen geluid meer uit de arc (verondersteld dat die rechtstreeks op de tv is aangesloten)?

106rallye
  • 8385 reacties
  • 12 november 2020

Vannacht was er een update. Als bij jou updates consequent niet goed gaan kun je eens proberen om de Sonos devices een vast ip-adres te geven.

In principe moet geluid dat via HDMI binnenkomt gewoon weergegeven worden op een Arc die via wifi niet bereikbaar is. Alleen evt. surrounds zullen mogelijk niets doen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen