Skip to main content

Beschikbaar vanaf 10 juni, Sonos Arc, de premium smart soundbar voor tv, muziek en meer. Arc introduceert de meest indrukwekkende home cinema-beleving van Sonos tot nu toe. Laat je meeslepen door je al je films, games, muziek en meer met rijk en realistisch 3D-geluid dat Dolby Atmos-surround ondersteunt.

gDPrqohEcTtlvh3z-VhLcDWkjSQcvF6kfbae8hYJL9f3qCoeO99JEZMSypXIvv0dEnhazA_gQe_VJg8Ouf7FVu0MW2deiLdvxDcXVCBRfBUqkEC8w9GZyXi5TMklqxth2h1ntzYY

Indrukwekkend geluid én elegant design.

Een soundbar als geen andere. Elf krachtige drivers, waaronder speciale elliptische woofers en in een hoek geplaatste zij-tweeters, zorgen voor heldere details en een indrukwekkende bass. Past perfect in elk interieur.

Met zijn langwerpige en naadloze design kan Arc discreet aan de muur worden gehangen of onopvallend onder de tv worden geplaatst. Een magnetische sensor merkt het direct als Arc aan de muur is bevestigt en stelt de EQ dan slim bij om de resonantie van de bass te verminderen.

Stream je muziek, radioprogramma's, podcasts en meer vanaf je favoriete services met de Sonos-app of Apple AirPlay 2 wanneer je tv uitgeschakeld is. Hoor ieder woord Arc is speciaal afgesteld door met een Oscar bekroonde geluidstechnici. Zij hebben ervoor gezorgd dat stemmen worden benadrukt zodat je het verhaal altijd kunt volgen.

h6mWKpU4plieA4zoaKsTORSFe6jsdqACPe-ILHnh5QQhif6O0tPRYo20eESGfAA_wEAQaOTcSu6cPakBkSE9yCLNd9PChSqW-n1Qf1NPp1h4XkMQx2PJHBGHaahJiXoTlOy-W1AD

Bouw je thuisbioscoop verder uit. Sluit je Sub draadloos aan en maak een stereopaar met One SL-achterspeakers voor een luisterbeleving die je nog meer meesleept.

Wat meer details over Sonos Arc:

• Simple to set-up. Sluit Arc aan op de stroom en sluit hem vervolgens op je tv aan met de HDMI-ARC-kabel. Breng uw telefoon naar Arc om automatisch wifi-inloggegevens te koppelen en veilig over te dragen met behulp van Near Field Communication (NFC).
  • HDMI eARC. Een simpele verbinding via HDMI eARC of ARC houdt de installatie eenvoudig en maakt de weergave van weergaloos geluid mogelijk.
  • Dolby Atmos. Speel Atmos- en Atmos-gecodeerde audio af uit je verzameling en favoriete services via de HDMI-ARC- of eARC-verbinding van je tv.
  • Led-statuslampje  Geeft de status van de speaker en microfoon aan en past zich aan het omgevingslicht van de kamer aan, zodat het lampje zichtbaar is, maar niet afleidt.
  • Automatische synchronisatie met afstandsbediening Sonos Arc maakt via één kabel verbinding met de HDMI eARC-poort van je tv, zodat er automatisch met je afstandsbediening wordt gesynchroniseerd.
  • Control your way. Je bedient hem met de volledig nieuwe Sonos-app, de afstandsbediening van je tv, je stem via de Google Assistent, Apple AirPlay 2 en meer.
  • Schakel uit voor privacy Je kunt de microfoon met één tik uitschakelen. Het ledlampje is bedraad en schakelt ook uit, zodat je weet dat je spraakassistent niet meeluistert.
  • Spraakversterking Benadrukt de frequenties van menselijke stemmen om dialogen duidelijker te laten klinken.

• Nachtmodus Beperkt de intensiteit van harde geluidseffecten.

• Tune with Trueplay. Trueplay. Geniet van geweldig geluid dat met behulp van Trueplay perfect wordt afgestemd en aangepast op je ruimte en installatie. Arc wijzigt de tuning automatisch op basis van de andere speakers die deel uitmaken van je home cinema-systeem en of je luistert naar muziek of de tv.
  • Afmetingen en gewicht De afmetingen zijn (H x B x D) 87 mm x 1141,7 mm x 115,7 mm en Arc weegt 6,25 kg.

Pre-order vandaag op Sonos.com in prachtig zwart of wit met matte finish voor € 899.

Zie hier: https://www.sonos.com/nl-nl/shop/wall-mount-for-arc.html

Tien centimeter naar boven vrijhouden. 

Hoi @hanske 

Ze hebben er eentje kost 79 euro.

Ja, maar dat is een muurbeugel of kan je deze ook bevestigen aan je tv?

Ik wil het vast maken aan de tv omdat mij tv schuin van de muur afhangt.

Zopas bevestiging gekregen. Mijn bestelling komt woensdag 10/06 aan via DHL .. .een dag vroeger dan voorzien :slight_smile:

Zo meteen op halen bij mijn Expert, vanavond eens installeren ben zeer benieuwd naar het geluid

Reeds binnen, serieuze bar zou ik zeggen .. vluchtig geïnstalleerd maar moet nog aan de muur komen

Heb Panasonic tv uit 2015 die heeft een HDMI ARC ingang of uitgang  maar ik krijg geen geluid op mijn ARC wel via de mee geleverde Sonos optische audio-adapter wat doe ik fout??

Heb Panasonic tv uit 2015 die heeft een HDMI ARC ingang of uitgang  maar ik krijg geen geluid op mijn ARC wel via de mee geleverde Sonos optische audio-adapter wat doe ik fout??

Vaak moet je in de TV nog wel aangeven dat hij het geluid via de ARC aansluiting weer uitstuurt!

Ik denk dat je viera-link nog moet inschakelen.

Dat was bij mij i.i.g. het geval.

De t.v. Schakelt dan automatisch over naar de soundbar.

Ik denk dat je viera-link nog moet inschakelen.

Dat was bij mij i.i.g. het geval.

De t.v. Schakelt dan automatisch over naar de soundbar.

Staat aan maar geen geluid heel raar 

Heeft iemand al een bevestiging dat zijn Arc verstuurd is?
Sterker nog, in mijn account-bestellingen staat “Geen besteloverzicht gevonden.” :thinking:

Gaat dit goed???

Ja bij mij is enkel de muurbeugel verzonden. Rest staat in verwerking. Wat is het voordeel eigenlijk van een pre order bij Sonos? Had ik twee straten verder naar MediaMarkt gelopen had ik vandaag mijn volledige set… en niet eens een melding van vertraging of zo 😢

Ach.….jij hebt tenminste nog wat, bij mij staat helemaal niets in “verwerking” 

compleet leeg 

Hoi Allemaal,

Hier staat hij te wachten tot maandag 10:00 dan komt iemand van Platte tv (Job) hem onder de tv bevestigen.
Bij mij ontbreken de muurbeugel en de kabelgoot.
Maar dat gaat Job meebrengen,
De Beam gaat naar mijn nichtje.Ook blij.
En nee ik verkoop hem niet ik geef hem weg. 1 jaar oud.
Was ook een fijne geluid overbrenger.

Maandag mag hij uit de doos :-)

Ach.….jij hebt tenminste nog wat, bij mij staat helemaal niets in “verwerking” 

compleet leeg 

Jawel hoor

je moet je op de website aanmelden

dan ga je naar bestellingen

(daar zal die pas tussen staan wanneer hij verzonden is) maar je kan dan onderaan status bestelling klikken. Hier moet je de bestelnummer ingeven en dan krijg je het overzicht.

groeten

Dat gaat zeker werken, veel plezier ermee! Alles dat S2 compatible is werkt samen met de Arc: https://support.sonos.com/s/article/4786?language=nl_NL

Ja bij mij is enkel de muurbeugel verzonden. Rest staat in verwerking. Wat is het voordeel eigenlijk van een pre order bij Sonos? Had ik twee straten verder naar MediaMarkt gelopen had ik vandaag mijn volledige set… en niet eens een melding van vertraging of zo 😢

Ik had hem ook al in mei bij de MM besteld. Zou ook vanaf 10 juni verstuurd worden. Vanaf 10 juni is natuurlijk een ruim begrip, kan ook 10 juli zijn. Ik zie al meerdere Experts die hem gewoon op voorraad hebben. 

Top soundbar

10 juni de nieuwe sonos arc mogen ontvangen. Direct na het aansluiten erachter gekomen dat hij geleverd is met een kapotte bass! Gelijk een melding van gemaakt en contact opgezocht met klantenservice. Ze geloofde mij niet… (gelukkig heb ik de filmpjes). Echter heb ik tot op heden niemand kunnen spreken die mij kan helpen, en het ook geen toestemming voor een retourzending

https://we.tl/t-kg238ySMJe

Hierboven de link naar het geluid!

Er kan wel een probleem zijn met de Arc en bastonen. Sonos erkent dit ook: https://en.community.sonos.com/troubleshooting-228999/sonos-arc-muddy-bottoming-out-bass-6842379

Is dit ook jouw probleem?

Er kan wel een probleem zijn met de Arc en bastonen. Sonos erkent dit ook: https://en.community.sonos.com/troubleshooting-228999/sonos-arc-muddy-bottoming-out-bass-6842379

Is dit ook jouw probleem?

Jaa, op zowel laag als hoog volume erken ik dit probleem ook inderdaad.

Ik heb hem bij de mediamarkt laten annuleren. Het gaat er bij mij niet in dat een pre order, betaald en al, niet geleverd wordt, maar dat er volgens de klantenservice meerdere filialen zijn met een paar op voorraad. Waarom ligt 1 van die “paar” niet bij mij thuis. Op naar de EP,  daar ligt hij klaar. 😀

Heb een diagnose naar Sonos gezonden. Ben ook niet tevreden over de Arc en tot nu was de playbar beter.
Geluid komt hoofdzakelijk uit midden gebied,, zowel bij films als muziek. Stereo is weinig van te merken. De surround effecten kan ik niets van merken. Heb een Philips 55PUS7600 deze heeft HDMI ARC.
Had bij de eerste film die ik zag problemen met het stem geluid. Muziek en effecten waren hard, maar stem haast niet te horen. Heb toe de stemversterking aangezet. Leek beter. Doe ik de stemversterking nu weer uit dan maakt het niet meer uit. Dat is wel heel apart.

Wacht nog even reactie op de diagnose van sonos af, maar overweeg anders de Arc maar weer in te levern en dan hoop ik dat de playbar die ik ingeruild heb er nog is. 

Met betrekking tot die surround-effecten vraag ik me af wat je verwachting was. De Arc kan Atmos aan, via ADMI-ARC allen als je TV DD+ naar de Arc stuurt (compressed Atmos). Ik zie je niet spreken over achterspeakers, dus met alleen een Arc heb je enkel geluid van voor en, áls je Atmos  hebt, vanaf je plafond gereflecteerd van boven - geen echt "surround” dus.. Je TV is van 2016, zo lijkt het (https://www.philips.nl/c-p/55PUS7600_12/7600-series-superslanke-4k-uhd-tv-powered-by-androidtm-met-driezijdig-ambilight-en-pixel-precise-ultra-hd), zodat ik mij afvraag of hij DD+ doorstuurt naar de Arc. Wat zegt de Sonos App (Instellingen-Systeem-Over mijn systeem) en wat zegt de app van bijvoorbeeld Netflix over het geluid?

Met betrekking tot die surround-effecten vraag ik me af wat je verwachting was. De Arc kan Atmos aan, via ADMI-ARC allen als je TV DD+ naar de Arc stuurt (compressed Atmos). Ik zie je niet spreken over achterspeakers, dus met alleen een Arc heb je enkel geluid van voor en, áls je Atmos  hebt, vanaf je plafond gereflecteerd van boven - geen echt "surround” dus.. Je TV is van 2016, zo lijkt het (https://www.philips.nl/c-p/55PUS7600_12/7600-series-superslanke-4k-uhd-tv-powered-by-androidtm-met-driezijdig-ambilight-en-pixel-precise-ultra-hd), zodat ik mij afvraag of hij DD+ doorstuurt naar de Arc. Wat zegt de Sonos App (Instellingen-Systeem-Over mijn systeem) en wat zegt de app van bijvoorbeeld Netflix over het geluid?

Ivm reonovatie heb de achter speakers nog niet aangesloten. Dus nu alleen Arc en Sub.
Dus ja alleen geluid van voren, maar zou wel duidelijk naar plafond en naar zijkanten moeten gaan.
In Sonos app stat Dolby Digital 5.1. bij byv. The Higway Men.
En bij muziek (zonder TV) zou ik toch goed stereo moeten horen en niet alleen hoofdzakelijk uit het midden. 
Heb als achterspeakers normaal de play 3's, denk er over deze vervangen voor One's. Ook enig idee of dat verschil maakt als surroundspeaker?