Skip to main content

Beschikbaar vanaf 10 juni, Sonos Arc, de premium smart soundbar voor tv, muziek en meer. Arc introduceert de meest indrukwekkende home cinema-beleving van Sonos tot nu toe. Laat je meeslepen door je al je films, games, muziek en meer met rijk en realistisch 3D-geluid dat Dolby Atmos-surround ondersteunt.

gDPrqohEcTtlvh3z-VhLcDWkjSQcvF6kfbae8hYJL9f3qCoeO99JEZMSypXIvv0dEnhazA_gQe_VJg8Ouf7FVu0MW2deiLdvxDcXVCBRfBUqkEC8w9GZyXi5TMklqxth2h1ntzYY

Indrukwekkend geluid én elegant design.

Een soundbar als geen andere. Elf krachtige drivers, waaronder speciale elliptische woofers en in een hoek geplaatste zij-tweeters, zorgen voor heldere details en een indrukwekkende bass. Past perfect in elk interieur.

Met zijn langwerpige en naadloze design kan Arc discreet aan de muur worden gehangen of onopvallend onder de tv worden geplaatst. Een magnetische sensor merkt het direct als Arc aan de muur is bevestigt en stelt de EQ dan slim bij om de resonantie van de bass te verminderen.

Stream je muziek, radioprogramma's, podcasts en meer vanaf je favoriete services met de Sonos-app of Apple AirPlay 2 wanneer je tv uitgeschakeld is. Hoor ieder woord Arc is speciaal afgesteld door met een Oscar bekroonde geluidstechnici. Zij hebben ervoor gezorgd dat stemmen worden benadrukt zodat je het verhaal altijd kunt volgen.

h6mWKpU4plieA4zoaKsTORSFe6jsdqACPe-ILHnh5QQhif6O0tPRYo20eESGfAA_wEAQaOTcSu6cPakBkSE9yCLNd9PChSqW-n1Qf1NPp1h4XkMQx2PJHBGHaahJiXoTlOy-W1AD

Bouw je thuisbioscoop verder uit. Sluit je Sub draadloos aan en maak een stereopaar met One SL-achterspeakers voor een luisterbeleving die je nog meer meesleept.

Wat meer details over Sonos Arc:

• Simple to set-up. Sluit Arc aan op de stroom en sluit hem vervolgens op je tv aan met de HDMI-ARC-kabel. Breng uw telefoon naar Arc om automatisch wifi-inloggegevens te koppelen en veilig over te dragen met behulp van Near Field Communication (NFC).
  • HDMI eARC. Een simpele verbinding via HDMI eARC of ARC houdt de installatie eenvoudig en maakt de weergave van weergaloos geluid mogelijk.
  • Dolby Atmos. Speel Atmos- en Atmos-gecodeerde audio af uit je verzameling en favoriete services via de HDMI-ARC- of eARC-verbinding van je tv.
  • Led-statuslampje  Geeft de status van de speaker en microfoon aan en past zich aan het omgevingslicht van de kamer aan, zodat het lampje zichtbaar is, maar niet afleidt.
  • Automatische synchronisatie met afstandsbediening Sonos Arc maakt via één kabel verbinding met de HDMI eARC-poort van je tv, zodat er automatisch met je afstandsbediening wordt gesynchroniseerd.
  • Control your way. Je bedient hem met de volledig nieuwe Sonos-app, de afstandsbediening van je tv, je stem via de Google Assistent, Apple AirPlay 2 en meer.
  • Schakel uit voor privacy Je kunt de microfoon met één tik uitschakelen. Het ledlampje is bedraad en schakelt ook uit, zodat je weet dat je spraakassistent niet meeluistert.
  • Spraakversterking Benadrukt de frequenties van menselijke stemmen om dialogen duidelijker te laten klinken.

• Nachtmodus Beperkt de intensiteit van harde geluidseffecten.

• Tune with Trueplay. Trueplay. Geniet van geweldig geluid dat met behulp van Trueplay perfect wordt afgestemd en aangepast op je ruimte en installatie. Arc wijzigt de tuning automatisch op basis van de andere speakers die deel uitmaken van je home cinema-systeem en of je luistert naar muziek of de tv.
  • Afmetingen en gewicht De afmetingen zijn (H x B x D) 87 mm x 1141,7 mm x 115,7 mm en Arc weegt 6,25 kg.

Pre-order vandaag op Sonos.com in prachtig zwart of wit met matte finish voor € 899.

Als ik mijn playbar verkoop, kan ik er dan zo afstand van doen? Of moet ik nog iets doen met het verlaten van het bèta programma?

Als ik mijn playbar verkoop, kan ik er dan zo afstand van doen? Of moet ik nog iets doen met het verlaten van het bèta programma?

Als je Playbar al de S2 gebruikt dan kan deze niet zo maar terug gezet kunnen worden naar de vorige versie.

Dan zou de eventuele nieuwe gebruiker moeten wachten totdat deze officieel beschikbaar zal zijn.

Als je niet de S2 gebruikt dan zouden er geen problemen mogen zijn, en moet het terug zetten naar de fabrieksinstellingen voldoende zijn.

Als je Playbar al de S2 gebruikt dan kan deze niet zo maar terug gezet kunnen worden naar de vorige versie.

Dan zou de eventuele nieuwe gebruiker moeten wachten totdat deze officieel beschikbaar zal zijn.

Als je niet de S2 gebruikt dan zouden er geen problemen mogen zijn, en moet het terug zetten naar de fabrieksinstellingen voldoende zijn.

Kak🤦‍♂️

Als je dit schrijft dan kan het dus wel alleen niet zomaar en moet je er wat aan doen….ik ben dus benieuwd wat Mark ??

Hoi @Langbeest en andere

Even geduld hebben tot de nieuwe versie van de app S2 uitgebracht gaat worden.
Ik denk in de maand juni, voor de tiende want de Sonos Arc gaan ze uitleveren op 10  juni.

@SimonSonos,

Ik snap je wel maar er zijn heel wat gebruikers die Betaversie S2 draaien.
Zij zitten nu met een probleempje dat ze hun Playbar niet kunnen verkopen, op dit moment kun je hem heel goed verkopen (spreek uit ervaring).
Mark geeft aan dat het wel kan, maar niet zomaar en is het dus wel een belangrijke issue.

Je vangt Marc op woorden. Ga er maar vanuit dat het niet kan. In feite is er een firmware update gedaan met de beta versie en die kan je niet terugdraaien. 

Ja ja "we love Sonos and Mark”…...Ik ben gewoon kritisch. :grinning:

De liefde is wederzijds :wink:

Als de update er ook daadwerkelijk is, en er zijn situaties waarin we hier tegen aankomen zullen we dit op case-by-case basis behandelen.

Kan hier nog geen voorbeelden voor geven, maar we gaan altijd proberen om iedereen zo goed mogelijk te ondersteunen.

De liefde is wederzijds :wink:

Als de update er ook daadwerkelijk is, en er zijn situaties waarin we hier tegen aankomen zullen we dit op case-by-case basis behandelen.

Kan hier nog geen voorbeelden voor geven, maar we gaan altijd proberen om iedereen zo goed mogelijk te ondersteunen.

Samengevat: “Als ik hem nú verkopen kan met S2 dan moet de koper wachten tot 10 juni voor hij/zij hem kan gebruiken?

Of zoveel eerder S2 uitgerold wordt. De nieuwe gebruiker moet deze dan natuurlijk ook wel in een S2 omgeving willen gebruiken, dus niet in combinatie met S1 apparaten.

Hoi Allemaal,

Ik zou iedereen echt aanbevelen om het een en ander pas over te dragen als de S2 als app geïntroduceerd is.

Dit staat als welkomstbericht bij de sonos beta test:

Dit gedeelte van de post is weggehaald omdat berichten van ons Beta-team naar Beta-gebruikers toe niet openbaar dienen gemaakt te worden.  Ik begrijp dat er geen verkeerde opzet achter zat en diende als toevoeging aan de discussie maar ik kan het niet online laten staan.

-Frank N. van Sonos

Hoi @User242911 en anderen,

Dit zou er ook zo maar kunnen staan

Non-Disclosure Reminder

Ik lek toch geen cruciale gegevens?

Hoi @User242911 

Ik lek toch geen cruciale gegevens?

Ik heb echt geen idee of jij wel lekt of niet.
Dat ligt er maar aan hoe ze bij het Sonos-Team het een en ander interpreteren.
En wat ze wel of niet kwijt willen.
Ik heb werkelijk geen idee.

Ja, gaat met One (SL), Play:1, Symfonisks, Play 5 en Play 3en de nieuwe Five volgens mij.

Toch nog weten te verkopen aan iemand die accepteert dat hij de Playbar pas vanaf 10 juni kan gebruiken. Toch nog voor de helft van de originele prijs kunnen verkopen. En dat voor een soundbar van 7 jaar oud. Pf

Volgende week verzending van de Arc? Ik kijk er alvast naar uit, echter zie ik op mijn Sonos-account onder ‘bestellingen’ mijn bestelling niet staan. Is dit normaal?

prettig weekend (als je dit in het weekend lees :grinning:   )

Hoi @SarahV ,

Spannend toch dat wachten.
Die van mij komen ze op de 15 van deze maand bevestigen aan de muur natuurlijk onder de tv.
Ik heb hem besteld bij Platte tv, heb daar al mijn Sonos producten gekocht.
Je moet maar zo denken "zei mijn vader altijd”
Bezit is het einde van het vermaak om iets nog niet hebben wat je erg graag wil. 
Nou ik wil hem graag dus hoop dat het snel de 15 is om tien uur dan komt hij.
:blush:

Ik heb hem rechtstreeks bij Sonos besteld na ontvangst van hun mail.

Komt ook onder de TV en dan mag mijn Playbase de verkoop in (ook al weet ik niet wat ik ervoor moet vragen)

Ik denk Sonos kennende Goede ervaringen met hun, dat het wel goed gaat komen met jou Arc @SarahV .
Ben daar wel gerust op.

wat betreft het verkopen van, misschien eens kijken op marktplaats of een andere verkoopsite (ben er niet zo thuis in die wereld)
Wat ze er voor vragen.

Mijn Beam (1 jaar oud) geef ik aan mijn lievelingsnichtje.
Verkopen doe ik hem niet, ik weet nou waar hij/zij terechtkomt.:sunglasses:

Is het ook mogelijk om de arc onder aan de tv te bevestigen met een beugel net zoals de playbar? En als het kan met welke  beugels, de oude van de playbar misschien? 

Hoi @hanske 

Ze hebben er eentje kost 79 euro.