Skip to main content
News

Lossless is er. Inbegrepen bij Spotify Premium. 🔊

Related products:Software NewsPartner News
  • October 23, 2025
  • 4 reacties
  • 252 Bekeken

mike.h
Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal! 👋

Zoals sommigen van jullie misschien eerder deze week al gemerkt hebben, is Spotify lossless nu beschikbaar op compatibele Sonos-apparaten.

Eerst moet je lossless inschakelen in de Spotify-app. Je kunt hier op Spotify's eigen pagina lezen hoe je dat doet.

Zodra dat is gedaan, maak je verbinding met een Sonos-speaker en activeer je lossless door de audiokwaliteit aan te passen, als je eenmaal verbonden bent met een speaker die het mogelijk maakt, zoals te zien is in de GIF hieronder.

Je hebt nu lossless op Sonos! Let op: zoals te zien is in de GIF, moet je naar het volgende nummer skippen voordat lossless wordt ingeschakeld.

Opmerking: Deze instelling geldt voor het hele systeem. Zodra je het op één Sonos-speaker hebt ingeschakeld, staat lossless ook op de rest ingeschakeld.

Veel plezier, en laat ons weten wat je ervan vindt!

Mike H

Kleine opmerking, aangezien een paar mensen ernaar vroegen. Zolang je speakers op de nieuwste softwareversie draaien, wordt Spotify lossless ondersteund. Als ze op S1 draaien, wordt het helaas niet ondersteund.

4 Reacties

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • October 24, 2025

Heb het gisterenavond ingesteld en moet zeggen dat het geluid wel anders klinkt. De stemmen lijken duidelijker en de muziek helderder, ook de bass lijkt maar meer aanwezig. 

• Novice
  • October 25, 2025

Ik heb het ook aan staan. Echter merk ik wel dat als je een nummer start het na 1 seconde oid begint. 
Het begin lijkt niet worden afgepeeld. Nummer springt in na 1 seconde

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • October 25, 2025

Ik heb het ook aan staan. Echter merk ik wel dat als je een nummer start het na 1 seconde oid begint. 
Het begin lijkt niet worden afgepeeld. Nummer springt in na 1 seconde

Ja er lijkt wat vertraging te zijn. Ik heb nu ook al een paar keer de melding gehad dat het nummer niet afgespeeld kan worden. 

• Novice
  • October 25, 2025

Ja, en zet je het dan terug op 320 dan geen probleem. Is bij mij alleen bij het starten. Als het album loopt gaat het goed.