Skip to main content

Einde van Software Updates voor Legacy producten - Extra Informatie

Related products:Software News
Einde van Software Updates voor Legacy producten - Extra Informatie
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

105 Reacties

106rallye
  • 8439 reacties
  • 1 februari 2021

Bijvoorbeeld omdat er een update geweest is waarna alle Sonos devices in korte tijd opnieuw opstarten en je router in de war raakt. Of omdat de wifikaart in je Playbar stuk is. Of omdat je buurman een nieuwe wifinetwerk heeft dat jouw netwerk wegdrukt.

Het eerste is meestal te verhelpen door alles van de stroom te halen en eerst de router en daarna de devices één voor één weer op te laten starten (even helemaal door laten stareten tot je de volgende start). Voor het tweede zou je de Playbar even bedraad kunnen verbinden en een diagnose kunnen maken. Voor het laatste zou je moeten bekijken welke netwerken op welke kanalen bij jou in de lucht zitten en dan je netwerk aanpassen.

De mogelijke problemen die met oudere producten kunnen op S1 ontstaan betreffen vooral het vervallen ven services, bijvoorbeeld als Spotify iets zou wijzigen. Dan zou Sonos ervoor kunnen kiezen om niets meer aan te passen. Met jouw probleem heeft dit dus niets te maken.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4407 reacties
  • 1 februari 2021

Om te beginnen zal je meer informatie moeten verschaffen. Wat heb je al gedaan, hoe is je netwerk opgebouwd, wat is de status van het led-lampje van je playbar, exacte melding in de app etc.

Dit lijkt mij echt een netwerkprobleem. Al je router en Sonos componenten een tijdje van de stroom gehaald, waarna eerst de router op opstarten en dan de rest weer aan de stroom.

wat je ook kunt doen is een diagnose maken, nummer noteren en contact opnemen met Sonos. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4407 reacties
  • 1 februari 2021

@106rallye Wij kruisen elkaar. 😀

Frank N
Forum|alt.badge.img+3
  • Retired Sonos Staff
  • 1569 reacties
  • 1 februari 2021

De Speek schreef:

Mijn apparaten werken ineens niet meer. Op dit moment functioneert de playbar nog niet. Wordt niet gevonden door het systeem. 
waar kan het aan liggen dat plotseling alle apparaten tijdelijk niet meer functioneren en dat nu de playbar nog niet functioneert?

Ik raad je aan om met ons te bellen. De problemen die je ervaart staan los van de update naar S2, en er gaat mogelijk iets mis in je netwerk. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

• Novice
  • 3 reacties
  • 1 februari 2021

Ik ga eerst de tips die ik heb gekregen toepassen. Misschien krijg ik daarmee alles weer aan de praat. Ik was even bezorgd door jullie berichtgeving over S1 en S2 en de golf aan negatieve berichten daarover. 
dank voor de snelle reacties.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen