Skip to main content

Hallo allemaal!

Ik wilde even een apart bericht maken om een grote update aan te kondigen waar we al heel lang aan werken.

Deze gaat uit naar onze Ace-gebruikers, of ze het nu exclusief gebruiken als een paar Bluetooth-hoofdtelefoons, of met onze soundbars.

Nu hebben sommigen van jullie om een paar functies gevraagd waarvan ik weet dat het team er hard aan heeft gewerkt om ze te implementeren, sommige zelfs voordat Ace überhaupt werd uitgebracht!

Hier zijn de hoogtepunten voor Ace in update (3.9.7):

Eerst de twee grote!

• TrueCinema. Het is eindelijk hier!
    • Bij gebruik van HomeTheater swap past TrueCinema het geluid aan om beter aan te sluiten bij de akoestische eigenschappen van de kamer, zodat het klinkt alsof je helemaal geen hoofdtelefoon draagt.
    • Een van de ingenieurs liet dit zien op een paar evenementen waar ik vorig jaar was, en toen had hij nog een laptop nodig, en ongeveer 30 minuten volledige stilte om hem te laten werken en alles af te stellen. Nu duurt het slechts een paar seconden om de afstemming te voltooien!
  • Multiuser TV Audio Swap. Dit is een van de functies waar de meeste mensen naar vroegen toen Ace werd uitgebracht: "Waarom kan ik niet twee Aces verbinden met mijn soundbar?" Nou, nu kan dat 😉

En de rest:

• Adaptive ANC - een verbetering ten opzichte van Ace ANC dat de prestaties verbetert voor mensen die een bril of andere gezichtsbelemmeringen dragen die de akoestische afdichting in gevaar brengen.
  • Side tone. Tijdens een telefoongesprek en bij gebruik van ANC wordt een deel van de stem van de gebruiker teruggekoppeld in de headset om een meer natuurlijke spraak te bieden.
  • Hoge kwaliteit gespreksaudio met behulp van de nieuwste audiocodec-technologie.
  • Verbeterde detectie van het opzetten van de hoofdtelefoon.

De app zal zich ook anders gedragen als je Ace erop aangesloten hebt.

• Firmware-update meldingen zullen de gebruiker via de app informeren wanneer er een firmware-update beschikbaar is voor hun headset.
  • De Ace producttour beschrijft de nieuwe Ace-functies, nadat een gebruiker een update uitvoert.

Er zijn drie vereisten voor gebruikers om toegang te krijgen tot de Sonos Ace-functieverbeteringen:

• Vereist de nieuwste versie van de Sonos-app (versie 80.22)**
  • Vereist de nieuwste systeem-/spelerupdates op de Sonos-app (versie 85.0-65270 of hoger. Meer informatie over hoe te updaten hier.)
  • Vereist dat Sonos Ace is verbonden met de app, en dan, eenmaal verbonden, vereist een Ace-update (versie 3.9.7 of hoger).

**Deze zullen beschikbaar zijn vanaf 10 juni, en let op dat Sonos-app-releases over meerdere dagen worden uitgerold. Je kunt in je iOS- of Android-app store kijken naar updates om de nieuwste versie van de app te downloaden wanneer deze beschikbaar is. Op Android kan het 2-3 dagen na de release op 10/6 duren voordat de nieuwste app- en systeemversies beschikbaar zijn.

Wil je meer weten over wat er in de app- en spelerupdate zat? Ga dan naar het bericht dat we eraan hebben gewijd.

We horen graag wat jullie van deze updates vinden, laten we kletsen in de comments hieronder 👇

Geen reactie