Skip to main content
News

De nieuwe Sonos Mobiele App & Web App

Related products:Software News
De nieuwe Sonos Mobiele App & Web App
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

358 Reacties

• Novice
  • 1 reactie
  • 31 december 2024

Geluidskwaliteit Sonos (SubMini,One, Beam) redelijk tot goed. Bediening via de app ervaar ik als lastig en zeer klant onvriendelijk. Dit geldt m.i. ook voor de onbetrouwbare bluetooth verbinding met de Roam speaker en ik twijfel erg of ik dit systeem weer zou aanschaffen.

• Novice
  • 4 reacties
  • 31 december 2024

Hallo allemaal. Ik ben beginnend Sonos (ARC) gebruiker en heb best technische kennis. Echter ik kan geen muziek bibliotheek toevoegen zonder constant de melding te krijgen, kan niet toevoegen en code 913. Alles hier over uitgezocht en geprobeerd dus zowel wat ik hier lees als wat Sonos beschrijft maar het gaat niet werken. Ik zie ook klacht na klacht hier en elders op het net over de slechte app. Ik heb nog 2 weken de tijd om te beslissen bij Cool Blue om geld terug te krijgen en dus het apparaat terug te geven. Hoop centjes en veel ergernis. Wat vinden jullie? 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4407 reacties
  • 31 december 2024

Terugbrengen.
Sonos loopt al sinds mei te klooien en het lastige is dat de één wel problemen ervaart en de ander niet. Onduidelijk is dus waardoor eea komt. 
Zelf jaren zeer tevreden geweest en tot afgelopen update nog steeds Sonos verdedigd. Inmiddels ben ik er ook klaar mee. Voor mij werkt het nu gelukkig redelijk via de oude S1 software, maar dat komt omdat ik oudere apparatuur heb.

Met de kennis die ik nu heb en wanneer ik nieuwe apparaten had gekocht zou ik ze onmiddellijk terugbrengen. 

• Novice
  • 4 reacties
  • 31 december 2024
Erooij schreef:

Terugbrengen.
Sonos loopt al sinds mei te klooien en het lastige is dat de één wel problemen ervaart en de ander niet. Onduidelijk is dus waardoor eea komt. 
Zelf jaren zeer tevreden geweest en tot afgelopen update nog steeds Sonos verdedigd. Inmiddels ben ik er ook klaar mee. Voor mij werkt het nu gelukkig redelijk via de oude S1 software, maar dat komt omdat ik oudere apparatuur heb.

Met de kennis die ik nu heb en wanneer ik nieuwe apparaten had gekocht zou ik ze onmiddellijk terugbrengen. 

Ok er is dus ook weinig hoop voor de toekomst middels verbetering van de app? Of is het hardware matig ook matig 😁 

106rallye
  • 8446 reacties
  • 31 december 2024

Bij code 913 gebruik je volgens Sonos de verkeerde methode om je muziekbibliotheek toe te voegen, zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/error-913-when-adding-a-music-library-share

De PC- of Mac-app waar je dit mee kunt doen bevat meerdere methoden om een muziekmap toe te voegen. De app is echter bijna met pensioen en daarom heeft Sonos die twee methoden niet uit de app gehaald. Onhandig.

• Novice
  • 4 reacties
  • 31 december 2024

Alles

106rallye schreef:

Bij code 913 gebruik je volgens Sonos de verkeerde methode om je muziekbibliotheek toe te voegen, zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/error-913-when-adding-a-music-library-share

De PC- of Mac-app waar je dit mee kunt doen bevat meerdere methoden om een muziekmap toe te voegen. De app is echter bijna met pensioen en daarom heeft Sonos die twee methoden niet uit de app gehaald. Onhandig.

Exact uitgevoerd zoals beschreven. Blijf echter die fout 913 krijgen. Ook farieksreset gedaan en app helemaal weggehaald en geheel opnieuw begonnen. Niets helpt

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 31 december 2024

Yep heel snel terugbrengen, dit speelt nu al ruim 7 maanden dus de kans is klein dat er nu snel een definitieve oplossing komt voor respons snelheid en stabiliteit. Systeem regelmatig "kwijt" en stopt dan. Meerdere systemen gekoppeld is helemaal een drama.

• Novice
  • 4 reacties
  • 31 december 2024
topihere schreef:

Yep heel snel terugbrengen, dit speelt nu al ruim 7 maanden dus de kans is klein dat er nu snel een definitieve oplossing komt voor respons snelheid en stabiliteit. Systeem regelmatig "kwijt" en stopt dan. Meerdere systemen gekoppeld is helemaal een drama.

En wat is dan een goed alternatieve. Ik gebruik alleen een Balk

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen