Skip to main content

Wat een drama die nieuwe app!

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

84 Reacties

• Junior
  • 6 reacties
  • 22 januari 2025

Ik gebruik ook alle boxen apart, heb niets aan elkaar gekoppeld.

De Arc is aan de TV gekoppeld, als ik dat de Sonos move erbij aanzet is het helemaal vreselijk geluid. Met heel veel galm.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 22 januari 2025

Die galm is te verwachten en zal ook niet opgelost worden. Je kunt 2 surrounds koppelen voor prima geluid , maar iedere gegroepeerde speaker zal zijn geluid iets vertraagd ontvangen waardoor de galm ontstaat.

Deze configuratie is ook niet zoals Sonos dat bedoeld heeft. Bij muziek streamen werkt het wel goed. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 22 januari 2025
Piaconna schreef:

Wat is een playbase en wat is een Sonopad ? 

Een playbase is een wat oudere soundbar van Sonos.

SonoPad is een app welke niet door Sonos ontwikkeld is. Deze is bestemd voor de iPad. 

106rallye
  • 8384 reacties
  • 22 januari 2025

De Playbase is de eerste Sonos soundbar. Sonopad is een app voor je iPad waarmee je Sonos kunt bedienen.

• Junior
  • 6 reacties
  • 23 januari 2025

Ik bedien de sonos alleen vanuit de Sonosapp. 
is de Sonopad dan beter om te genruiken? Kan dat dan ook vanuit de iphone?

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 23 januari 2025

Voor de iPhone heb je de app Sonophone in de Appstore. Deze apps kosten weleen paar euro, maar werken goed.

• Junior
  • 6 reacties
  • 23 januari 2025

Werkt die app dan ook beter dan de gewone sonosapp?

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 23 januari 2025

Met de sonosapp heb ik enorme vertragingen bij volumeregeling en pauzeren of op stilzetten. Bij de externe partij app werkt het wel goed en snel.

Er zijn zaken die je via de Sonosapp moet regelen, maar eenmaal alles ingesteld dan doe je de dagelijkse handelingen via Sonophone. Uiteraard zijn het andere schermen, maar het werkt heel simpel.

• Junior
  • 6 reacties
  • 23 januari 2025

Dankjewel. Ga erover nadenken. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen