Beantwoord
Volume controle
Hallo, ik heb 2 sonos play 1’s die gepaired zijn als stereo. Op een 10 meter lange wand in de hoeken. In het midden een sonos one. Nu wil ik met de touch controls van de sonos one de muziek van alle drie harder en zachter kunnen zetten. Dan bedien ik echter alleen het volume van de sonos one. Ik kan wel de play/pauze knop gebruiken van de sonos one en daarmee alle drie de systemen uit en aan zetten tegelijk. Waarom kan ik wel play/pauze gebruiken voor alle drie en niet het volume voor alle drie tegelijk via de sonos one??
Beste antwoord door Tim S
Hey Matberg,
Elke speaker heeft zijn eigen volume niveau, wat via de knoppen individueel bestuurt word.
De knoppen besturen niet de groep's volume.
Toch word op de hele kamer maar 1 stream of muziek nummer afgespeelt, waar de Play/Pauze knop dus inderdaad deze hele stream uit of aan zet.
Dit is een instelling van Sonos en hier is helaas geen omweg voor, tenzij je de software voor je telefoon/tablet/computer ebij zou pakken.
Bekijk origineelElke speaker heeft zijn eigen volume niveau, wat via de knoppen individueel bestuurt word.
De knoppen besturen niet de groep's volume.
Toch word op de hele kamer maar 1 stream of muziek nummer afgespeelt, waar de Play/Pauze knop dus inderdaad deze hele stream uit of aan zet.
Dit is een instelling van Sonos en hier is helaas geen omweg voor, tenzij je de software voor je telefoon/tablet/computer ebij zou pakken.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.