Skip to main content
Beantwoord

Upgrade Program niet duidelijk, wat betekent dit en wat kost het?

Hoi, ik zag dat ik 3 van mijn toestellen kon upgraden en ik heb daar op geklikt maar nu weet ik niet of ik iets stoms gedaan heb ?  Wat gaat er nu gebeuren ?  En wat kost het ?

Mvg

Claudia

Beste antwoord door Erooij

Ligt eraan hoevaak je geklikt heb. In feite gebeurt er niks, je krijgt de voorwaarden te zien en hoeveel korting je krijgt per product. Blijf je doorklikken dan ontvang je kortingscodes die je kunt inzetten op een nieuw aan te schaffen product. 
Je bestaande apparaten blijven gewoon werken, je kunt extra apparaten aanschaffen met 15% (sommige apparaten 30%) korting. 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4407 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2021

Ligt eraan hoevaak je geklikt heb. In feite gebeurt er niks, je krijgt de voorwaarden te zien en hoeveel korting je krijgt per product. Blijf je doorklikken dan ontvang je kortingscodes die je kunt inzetten op een nieuw aan te schaffen product. 
Je bestaande apparaten blijven gewoon werken, je kunt extra apparaten aanschaffen met 15% (sommige apparaten 30%) korting. 

• Auteur
  • Novice
  • 1 reactie
  • 12 maart 2021

Okay, bedankt, ik dacht al dat ik al mijn toestellen ging moeten opsturen en de nieuwere versies ging krijgen (en moeten betalen) :-)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen