Beantwoord

twee wifi netwerken

  • 15 April 2023
  • 3 reacties
  • 739 Bekeken

Ik had een one in mijn kantoor waarmee mijn Sonos app op mijn gsm verbonden is en werkt

Nu kocht ik vandaag een move om in mijn huis te gebruiken.

Het lukt me niet om deze Move met dezelfde account te installeren. Het apparaat wordt niet gevonden en ik kan geen nieuw netwerk toevoegen.

ik kan ook geen nieuw account aanmaken want mijn mail adres is al gekend en dus aanvaard men geen nieuwe account.

Als dat echt niet kan dan ben ik na 4h zoekverkeer erg triest en moet ik dat toestel terug brengen naar de winkel.

icon

Beste antwoord door Dari W 19 April 2023, 15:32

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Je kunt op één account best twee “households” hebben, dus wat jij wilt moet gewoon kunnen. Je moet een nieuw systeem opzetten.

Hoe doe je dat?

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Els2023 ,

Welkom op de Sonos Community!

Wat @106rallye zegt klopt. Je kan meerdere “huishoudens” creëeren op één account. Dit kan je doen door de volgende stappen uit te voeren:

  • Reset de Sonos app door in de app te navigeren naar instellingen > app voorkeuren > app resetten > opnieuw instellen
  • Open de app opnieuw, sla de eerste paar informatie pagina's over.
  • Lees en accepteer (indien je ermee akkoord gaat) de gebruiksvoorwaarden.
  • Klik op “nieuw systeem installeren”
  • Log-in met het account dat je al hebt

Vervolgens zal de app vragen om de Move te installeren, voer de installatie voor de Move uit. Nadat de installatie is gelukt ben je in principe klaar vanaf dat moment gaat de Sonos app je automatisch verbinden met het systeem dat is gekoppeld aan het netwerk.