Skip to main content

hallo , 

ik heb arc+ 2 era 300 (als surround )en 2 sub en ik heb alles in iPad geinstaleer. 

op deze manier kan ik in ieder geval  gebruik van maken tot dat app beter gefunctioneerd .

Alleen trueplay wil niet starten .

Weet iemand toevallig waarom niet? Of waar aan dit kan liggen? 

hallo , 

ik heb arc+ 2 era 300 (als surround )en 2 sub en ik heb alles in iPad geinstaleer. 

op deze manier kan ik in ieder geval  gebruik van maken tot dat app beter gefunctioneerd .

Alleen trueplay wil niet starten .

Weet iemand toevallig waarom niet? Of waar aan dit kan liggen? 

Hoe bedoel je “op deze manier kan ik in elk geval gebruik maken tot dat app beter functioneert”? 

Je  gebruikt nu toch ook de app?? 

Bij mijn iPad werkte Trueplay ook niet totdat ik update naar 80.02.04. Gisteren trouwens weer update geweest, we zitten nu op 80.03.06 (iOS) 

Ik kon mijn sub niet  op mijn telefoon Samsung (android ) instaleren daardoor heb ik alles op iPad geïnstalleerd .Maar trueplay werkte niet . 

Ik ga ook straks iPad update  uitvoeren en opnieuw testen. 

Het is gelukt.  Dank je . 

Ik heb een iPad Pro en de laatste update (17.5.1) maar sinds een aantal weken doet trueplay het niet meer.

Erg hinderlijk als je een nieuwe opstelling uitprobeert.

Ik heb ergens gelezen dat trueplay niet meer werkt met de iPad Pro. 

Ik heb een iPad Pro en de laatste update (17.5.1) maar sinds een aantal weken doet trueplay het niet meer.

Ik vind ook hinderlijk en zie inderdaad: niet mogelijk op dit moment:

https://support.sonos.com/nl-nl/article/trueplay-compatible-devices-and-sonos-products

Ik vind ook hinderlijk en zie inderdaad: niet mogelijk op dit moment:

https://support.sonos.com/nl-nl/article/trueplay-compatible-devices-and-sonos-products

Heb je geen andere? IPhone misschien?