Skip to main content

Out of Office: 21 - 28 Juli ☀️

• July 18, 2025
  • 15 reacties
  • 98 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hey iedereen! 

Volgende week heb ik een weekje verlof (beetje verjaardag vieren, beetje aan creatieve projecten werken 🎉). ​@Mark W zal, terwijl ik wat uitblaas, een oogje op het forum houden. Tag hem dus gerust indien er iets zou gebeuren dat dringende hulp vereist. 

28 juli ben ik er weer, maar geniet in de tussentijd van een heerlijk zonnig weekend (en steek het kot niet in brand, hé). 😉

Tot volgende week! Enne:

Zonnige groetjes ☀️

Astrid

15 Reacties

106rallye
  • July 18, 2025

Goede vakantie!

Leuke Buffy the Vampire Slayer-reference ook!

Mark W
Forum|alt.badge.img+3
  • Sonos Medewerker
  • July 18, 2025

Geniet van je vakantie ​@Astrid L.

Tot volgende week!

Corrr
Forum|alt.badge.img
  • Junior
  • July 20, 2025

En na je vakantie zorgen dat SONOS radio het weer doet (liefst eerder)...😅

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • July 21, 2025

En na je vakantie zorgen dat SONOS radio het weer doet (liefst eerder)...😅

Kan je uitleggen wat het belang is van een werkende Sonos radio? Misschien een domme vraag hoor, maar dit is toch in de meeste gevallen gewoon een doorgeefluik van al bestaande radiostations die ook op andere manieren te vinden zijn.

Heb de toegevoegde waarde nooit helemaal begrepen. Misschien leuk voor Amerika.

Corrr
Forum|alt.badge.img
  • Junior
  • July 21, 2025

Beste Erooij,

Ik vraag er niet om, maar SONOS radio zit er standaard op, heb ik op graag dat het werkt, luister nou eenmaal graag naar de radio... Of moet ik nu ook Tunein downloaden, schiet lekker op.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • July 21, 2025

Je kunt TuneIn gewoon als service toevoegen aan Sonos. Zo zijn er wel meer services die je kunt toevoegen om radio te luisteren. Dat is juist hoe Sonos is opgebouwd.

Sonos heeft er pas veel later voor gekozen om een “eigen” Sonos Radio in het leven te roepen. Mij echt een raadsel waarom, maar het is nu eenmaal zo. Sonos radio maakt zelf ook weer gebruik van TuneIn, dus je kunt net zo goed die service zelf in de sonosapp activeren en van daaruit je radiostations aansturen.

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • July 21, 2025

Sonos radio werkt hier wel normaal, misschien kun je hem even verwijderen en opnieuw toevoegen? ​@Corrr 

Corrr
Forum|alt.badge.img
  • Junior
  • July 21, 2025

Bedankt allemaal voor de info. Note: afgelopen week anderhalf uur (1 uur 28 min 29 sec) aan de lijn gehangen met de SONOS helpdesk (aardige mevrouw vanuit Roemenië) om mijn (oude?) playbase + 2 Symfonisk-speakers weer verbonden te krijgen met mijn nieuwe router (Wifi). Kabel niet in de buurt, andere verdieping (daarom is ook Wifi uitgevonden). Ieder item stuk voor stuk moeten resetten, alle voorkeuren weg. Maar dat zal wel een ander topic zijn...😂

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • July 21, 2025

Het lag dus niet alleen aan Sonos Radio...

Corrr
Forum|alt.badge.img
  • Junior
  • July 21, 2025

Voor de duidelijkheid, helpdesk was verleden week en weer verbonden met wifi. Geen SONOS radio sinds zaterdag. Note: las ergens op de site van SONOS dat je met SONOS radio geen andere stations nodig had:

Luister naar nieuws, sport, praatprogramma's en muziek van meer dan 60.000 wereldwijde stations.

Moet het wel werken...😂

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • July 21, 2025

Dan zou ik nog eens bellen, hier werkt het gewoon

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • July 21, 2025

Er is een storing geweest met Sonosradio, maar zou nu weer moeten werken. 
Maar zoals aangegeven, probeer eens een andere service. Dan weet je of het aan je verbinding ligt of toch aan Sonos Radio.

106rallye
  • July 21, 2025

@Corrr Met oudere devices (zonder BLE)  moet je resetten sinds mei 2024, zie https://support.sonos.com/nl-nl/article/connect-sonos-to-a-new-router-or-wi-fi-network

Je kunt beter je nieuwe router hetzelfde wachtwoord en SSID geven als je oude router…..

Corrr
Forum|alt.badge.img
  • Junior
  • July 21, 2025

Nogmaals, allemaal bedankt. SONOS radio werkt weer. Zat dus bij SONOS, want alle andere muziek streamers deden het gewoon. Maar ik gebruik gewoon graag SONOS radio. I rest my case...

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • July 28, 2025

Ben ik weer. 🌞

Blij te zien dat je Sonos radio ook terug werkt, ​@Corrr !