Skip to main content

Hi,

I received an email from Sonos promising me 25% reduction. But when I try to use it, it does not work. E.g. hen selecting a pack Sonos Era 300 (at € 898,00), it is priced at €748,50: Giving only a reduction of 16% versus the promised 25%. The slider doesm ention it wil ldeduct 25% though 🙂 Anybody else having the same problem? How to get the actual 25% reduction? 

Thanks a lot and kind regards,

Pieter

Hoi ​@Pietergent , welkom in de Nederlandstalige Sonos community! 

De korting wordt toegepast in je winkelkar, en zou zichtbaar moeten zijn bij het afrekenen. Kan je even nakijken of dit voor jou ook het geval is? Alvast bedankt! 😄

Neen, zie bijlage: Wat er lijkt te gebeuren: Op het moment dat je de korting van 25% wilt toepassen, wordt er pltos eerst €100 aan de prijs toegevoegd, en daarop dan 25% korting gegeven. Je ziet dat de set plots €998 kost ipv €898. Ik hoop dat er niet te veel klanten dit probleem hebben gehad zonder het gezien te hebben :-)

Van wat ik kan zien in jouw screenshot, wordt de 25% kortingscode wel toegepast.

Nuttig om te weten: kortingscodes bij Sonos kunnen niet gecombineerd worden. Dit betekent dat, wanneer er twee kortingen actief zijn, de hoogste korting automatisch toegepast wordt. In dit geval is de korting van 25% hoger dan de korting van €100 bij aankoop van een set, dus wordt de kortingscode van 25% automatisch toegepast.

Hopelijk helpt dit. 😄

Dag Astrid, het helpt niet. Dit gaat niet over slechts 1 korting toepassen. Dit gaat over een prijs hanteren die dan plotseling magisch verandert zonder de klant te verwittigen. En zelfs als je verwittigt is dit niet toegestaan in België.

Na het debacle met de App zou het wel handig zijn om het vertrouwen met de consument te herstellen, in plaats van eerst 25% korting te beloven en uiteindelijk stiekem maar 16% toe te passen zonder dat de consument dat door heeft?

Je zou dan inderdaad duidelijker moeten zijn in je communicatie en sets gewoon uitsluiten van de kortingactie, maar dat staat volgens mij nergens. Heel specifiek worden bepaalde speakers uitgesloten.

Het is een heel vreemde communicatie, de lage setptijs wordt genoemd en doorgestreept. De uiteindelijke prijs is dan die met 16% korting op de setprijs, maar er wordt naast gezet “dankzij 25%”. Erg vreemde communicatie.

Sorry dat dit de Amerikaanse site is, maar ik kom niet op de Nederlandse (????)

Ik heb het intern doorgegeven alvast, ​@Erooij . Merci!

Wat betreft de localisatie van de shop-link: alle links zouden normaal gezien al geüpdate moeten zijn. Het legen van je cache (indien dat nog niet gebeurd is), zou de automatische doorverwijzing naar de Amerikaanse site moeten oplossen. 😄

Cache volledig geleegd. Kom nogsteeds op de Amerikaanse site. 
Ook op ander iOS apparaat hetzelfde. Lijkt gekoppeld aan Sonos id. Wel vreemd dat ik eenmaal wel op de Nederlandse site kwam. 

Hallo,

Bij het kopen van een sub 4 ging het mis bij het betalen, hierdoor lukt het mij niet om nogmaals die 25 procent korting te krijgen op een sub 4.

Is er een mogelijkheid om nogmaals die 25 procent korting te krijgen?

Mvg,

Bernd

Reageer