nieuwe upgrade


Waneer wordt die hopeloze nieuwe upgrade ongedaan gemaakt? Ik kocht voor 3500€ Sonos apparatuur om via mijn nas van mijn jarenlange muziekverzameling te kunnen genieten. Alles in die nieuwe app is onoverzichtelijk en werkt slecht. Ik kan niet meer bij mijn nas komen. Ook downgraden naar de vorige versie is onmogelijk. Indien dit zo blijft gaat alles de deur uit en zal ik iedereen adviseren zich niet meer met Sonos in te laten. Wat een oplichterij. Gr. Jan Kolijn , ex tevreden gebruiker


10 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Over de NAS is al heel veel te vinden. Waarschijnlijk heb je deze nog op smb1 staan.

Even zoeken op dit forum. 

Wat een vervelende update!

Ik ben er zat van en heb mijn spul op marktplaats gezet .

Reputatie 6
Badge +3

Wat een vervelende update!

Ik ben er zat van en heb mijn spul op marktplaats gezet .

Ah wat heb je nu gekocht, is dat beter?

Nee, nog niets nieuws aangeschaft. Ik ga volgende week kijken naar een nieuw systeem.

Reputatie 7
Badge +3

En dan maar hopen dat ze daar nooit met iets nieuws komen. Op welke wijze zou daarachter kunnen komen?

Al vele jaren zeer blij met mij. Sonos, nu even een dipje. Mijn hoop is toch nogsteeds op Sonos gevestigd want wie garandeert mij dat het elders beter zal gaan. Of ik moet weer een systeem nemen waarbij geen software nodig is.

Badge

Nu versie 80.02.04 van de app. Ik moet zeggen dat na een zeer problematische start van de nieuwe app, het nu bij mij weer goed werkt. Zowel NAS als Trueplay werkt weer. Het enige bij Trueplay blijft het scherm van mijn Iphone niet actief. 

Naar de klanten toe is het raadzaam dat Sonos niet alleen jubelend reageert bij een introductie van een nieuwe app, maar realistischer en eerlijker naar bestaande klanten communiceert, dat er ook dingen fout kunnen gaan na installatie. Tevens de bestaande klanten de mogelijkheid bieden om de oude app op de mobiele telefoon voor een periode te her-installeren, totdat de nieuwe probleemloos te gebruiken is.

Communicatie was volgens mij prima in orde bij Sonos, althans dat dacht ik. Juist nu, dat een eerlijke en klantgerichte communicatie nodig is, ontbreekt dit volledig!

Reputatie 7

Ook bij de vorige grote wijziging (S1-S2 split, bricken van speakers) was de communicatie van Sonos naadje. Nu weer. Geen waarschuwingen of uitleg vooraf (wat te doen met TuneIn, hoe bedien je de nieuwe app).  Met name het feit dat men op dit gebied niets lijkt te hebben geleerd is ook voor mij een teleurstelling.

Ben al jaren Sonos gebruiker en ik roep altijd tegen iedereen dat plug & play in tegenstelling tot andere systemen WEL kan. Totdat ik met de met veel bombarie aangekondigde nieuwe app ging gebruiken. WAT EEN DRAMA! Ik ben nu enkele weken aan het modderen en langzaamaan lijkt het te gaan werken. Mijn huidige grootste probleem is dat ik in de app een ander radiostation kies, dit in de app zichtbaar is, maar mijn systeem speelt gewoon het vorige station af. Is iemand hiermee bekend?

Enneh Sonos: BETER JE LEVEN

Reputatie 2
Badge +1

Het allergemeenste vind ik nog dat ze de oude app niet meer toestaan.
Je krijg gewoon 80 procent minder functionaliteit. Alsof je een auto koopt en ze er ineens een begrenzer inzetten op 50 km per uur en  je alleen nog maar rechtdoor en naar rechts kan sturen en de voorruit is matglas geworden.

Dit zou gewoon strafbaar moeten zijn. Functionaliteit afpakken.

 

misschien iets voor programma; Opgelicht of Tros radar

Reputatie 7

Dit had veel beter gekund, maar de functionaliteit komt wel terug. 

Reageer