Skip to main content
Beantwoord

korting % na trade up ook in te zetten voor sets?

• 29 januari 2021
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Ik kan 30% korting krijgen na trade-up van mijn connect.

Twee vragen:

• ik heb net vorige week bij een webwinkel een nieuwe arc gekocht; kan ik met terugwerkende kracht alsnog gebruik maken van de korting % op deze toevoeging aan mijn systeem?
  • ik wil graag twee One sl’s toevoegen aan mijn systeem. Geldt de 30% voor de gehele set aankoop, of alleen voor 1 van de twee speakers in de set?

Hoor graag!

Beste antwoord door Eddie the Eagle

Korting is voor 1 product en alleen als je via Sonos.com koopt.

edit: kan idd ook een set van 2 zijn of een complete surround set.

edit2: een set met alleen Arc en 2 One SL zie ik niet op Sonos.com. Wel Arc met Sub gen 3 en 2 One SL er bij, totaal 2.096 eur. Daar gaat dus idd 30% van af en dan heb je een serieuze aanbieding !

edit3: als ik dan doorklik (heb zelf een 15% upgrade geactiveerd) staat ie als niet voorradig. Andere sets ook niet trouwens.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Eddie the Eagle
Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 1570 reacties
  • Antwoord
  • 29 januari 2021

Korting is voor 1 product en alleen als je via Sonos.com koopt.

edit: kan idd ook een set van 2 zijn of een complete surround set.

edit2: een set met alleen Arc en 2 One SL zie ik niet op Sonos.com. Wel Arc met Sub gen 3 en 2 One SL er bij, totaal 2.096 eur. Daar gaat dus idd 30% van af en dan heb je een serieuze aanbieding !

edit3: als ik dan doorklik (heb zelf een 15% upgrade geactiveerd) staat ie als niet voorradig. Andere sets ook niet trouwens.

• Auteur
  • Novice
  • 1 reactie
  • 29 januari 2021

dit is de link naar de set: https://www.sonos.com/nl-nl/shop/two-room-set-one-sl-white.html

dus als niet voorradig, dan wel bestellen met korting en levertijd afwachten?

Eddie the Eagle
Forum|alt.badge.img+3

die is gewoon voorradig, 5 feb levering, screenshot is met mijn 15%

wit ook

Eddie the Eagle
Forum|alt.badge.img+3

btw, je connect blijf je gewoon houden en blijft het ook doen

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen