Vraag

keuzestress

  • 26 May 2023
  • 9 reacties
  • 81 Bekeken

 Beste Sonos gebruiker,

Binnenkort ga ik verhuizen en daarbij komt ook een Sonos set. Daar ben ik ondertussen wel van overtuigd geraakt. Alleen de vraag is welke?!?!.

De nieuwe woonkamer is ongeveer 30m2 en ik zit aan de volgende setups te denken:

- Beam met 2x era en een sub mini;

- Arc met 2x era en een sub mini;

- Arc met 2 x era zonder sub.

 

-Is de eerste setup voldoende voor mijn woonkamer en hoe is de dolby Atmos beleving?

- is bij de 2e setup de mini een goede keuze of wordt deze overrompeld door de Arc?

- Heb je bij de Arc überhaupt een sub nodig, of is het een overdaad?

Graag lees ik jullie meningen, ervaringen en tips!

​​

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Badge +1

De sub mini is mij in ieder geval zeer goed bevallen. Is absoluut een aanrader.

 

gr. 

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou gaan voor je eerste optie.

Ik vind Dolby Atmos een leuke toevoeging maar niet bij elke film of muziek even goed hoorbaar.

Kan dat ook niet het verschil zijn tussen de Arc en beam? Omdat in de Arc meer boxen zijn verwerkt?

Reputatie 5
Badge +3

Zou kunnen hoor. Ik heb zelf de arc 2x one sl en sub gen3 voor de tv. Je woonkamer is niet super groot en ik denk dat de Beam gen2 daar beter zal klinken. 

En een beam sub mini en Era 300?

Reputatie 5
Badge +3

Heb je de mogelijkheid om ergens te gaan luisteren? Lastig om te zeggen wat jezelf mooi vind klinken.

Laat je goed voorlichten in een speciaalzaak

Jawel, ga binnenkort even naar Expert. Ik denk dat dat idd het beste is. Iedereen ervaart dingen toch anders.

Reputatie 5
Badge +3

Daar ben ik ook geweest om te luisteren maar vervolgens toch online besteld, veel plezier alvast!

Bedankt!!!!