Vraag

Kan geen verbinding maken

  • 29 October 2020
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

Beste,

Sinds vandaag kan ik geen verbinding meer maken met de Sonos app. Heb een playbar en sub. Router van Ziggo al meerdere malen opnieuw opgestart. Zowel playbar als sub van het netstroom afgehaald. Zouden jullie mij verder kunnen helpen?

 

Alvast bedankt.

 

Michiel


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Eerste wat in mij opkomt is: Ziggo internet storing (?)

Dank voor je reactie. Via WiFi doet hij het nu wel. Wellicht breuk in internetkabel. Dat maar eens testen 😉

Daar ligt het helaas ook niet aan. 

Reputatie 6
Badge +3

Dus je wisselt tussen bekabeld en wifi ? Als je bekabeld hebt, heb je SonosNet en wordt door Sonos aangeraden om de wifi instellingen ook echt te verwijderen in je Sonos. Ik denk dat dat is om te voorkomen dat Sonos heen en weer gaat schieten tussen SonosNet en Wifi (wifi wel aan laten staan, alleen de SSID instellingen verwijderen). Misschien is dat een probleem bij je.

Op een of andere manier doet hij het weer. Vreemd. In principe is het toch voldoende dat alleen de playbar op een ethernet kabel is aangesloten en de sub niet? 
 

Bedankt voor uw reactie in ieder geval 👍🏼

Reputatie 6
Badge +3

ja klopt, playbar bekabeld is voldoende; maar beter de wifi instellingen helemaal verwijderen als die nog in het systeem staan.