Skip to main content

Hey hoi en hallo iedereen!

Na ongeveer al twee weken op het forum te werken, dacht ik: laat ik mezelf ook maar eens even voorstellen. Dus, bij deze…

Ik ben Astrid, jullie nieuwe Nederlandstalige moderator op het forum. 🙌

Wie ben ik?

• Geboren en getogen Belg (al zal ik op m'n taal letten in de fora 😉 )
  • Grote liefhebber van (live)muziek, of dat nu een punk-concert of musical is
  • Eigenaar/butler van één kat, Pippin
  • In m'n vrije tijd vaak bezig met pixel art, illustraties, en het occasionele potje gamen.

Aangename kennismaking alvast!

Goed te zien dat er weer een moderator actief is op het Nederlands forum. Wat ik een beetje mis in je verhaal is hoe je zelf je rol ziet en wat wij als Sonosgebruikers wel of niet van je kunnen verwachten.

Hé ​@Erooij, faire feedback!

Ik ben er om ervoor te zorgen dat het forum vlot draait (buitenkegelen van spammers, draadjes opschonen, beste antwoorden selecteren etc.) en om te helpen waar mogelijk, indien nodig. 
Dat vat het al wat samen in een notendop, al zullen er sowieso nog dingen zijn die bovenkomen tijdens het forum-werk. 😄

Wat ik lastig vind is dat een moderator inderdaad de boel in goede banen moet leiden. Ik zie echter dat je die rol wat verder trekt door ook een rol als een soort helpdeskmedewerker op je te nemen. Volgens mij leidt dat tot verwarring, tenzij je steeds zou aangeven dat je dat dan als medegebruiker aan het doen bent.

Wellicht zou er geen “Sonos Staff” achter je naam moeten staan, maar “moderator”. 

Reageer