Hoi allemaal,
De grote schoonmaak is meestal voor de lente, maar… met de start van de herfst, leek het me geen slecht plan om de forums eens onder handen te nemen.
De huidige Sonos-community is een plek waar mensen hulp krijgen bij technische vragen (ongelofelijk bedankt aan iedereen die daar een handje bij helpt, jullie weten wie je zijn 🫶), maar… ik wil graag óók dat het een plek wordt om ervaringen te delen, elkaar te inspireren en samen plezier te hebben met set-up tips, muzikale ontdekkingen en meer.
Daarom wil ik graag jullie input over hoe we de forums beter kunnen structureren en uitnodigender maken. Ik denk dan bijvoorbeeld aan:
- Een revamp van de Info Hub
- De homepage onder handen nemen
- Nieuwe categorieën of onderwerpen die je interessant vindt
- Activiteiten of formats die je zou motiveren om vaker mee te doen
- Tips om het makkelijker en leuker te maken om contact te leggen met andere leden
👉 Belangrijk: ik kan niet beloven dat we elke suggestie meteen zullen uitvoeren, aangezien we moeten kijken naar wat haalbaar en/of nuttig is. Maar: we nemen alle feedback wél serieus en gebruiken jullie ideeën om samen de juiste richting te bepalen.

Laat hieronder dus weten wat jij graag zou zien. Groot of klein, praktisch of creatief: alles is welkom!
Alvast bedankt voor jullie input 🙌
Astrid