Geen optie voor bezorging bij DHL afhaalpunt?

  • 21 March 2023
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Badge

Tijdens de bestelprocedure heb je eigenlijk maar één bezorgoptie: DHL bezorging. Op zich niets mis mee, maar als je van te voren al weet dat je niet thuis zal, zijn zou het toch mooi zijn om al van te voren een alternatief aan te geven. En als je geen buren of schuur hebt waar ze het pakje kunnen achterlaten, zou je toch mooi gebruik kunnen maken van het netwerk van afhaalpunten van DHL. Deze optie kan ik helaas niet vinden tijdens de bestelprocedure. Ja, je kunt na de bevestingsmail van DHL wel allerlei alternatieven aangeven, maar dat kost je dan wel een dag extra. Wel jammer als je graag snel met je nieuwe speeltje aan de gang wilt. 
Sonos klantenservice staat kennelijk ook met de rug tegen de muur - de frustratie druipt er af als ik hoor dat “mijn leidinggevende daar toch niets aan kan doen. Zet u maar een berichtje op de community. Dat zal meer helpen...” 
Nou, bij deze dan. 


1 Reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hey @Stip56 , welkom op de Sonos Community!

Bedankt voor je feedback, het plaatsen hiervan op de community geeft het vaak wat meer zichtbaarheid dus het was zeker geen slechte suggestie van mijn collega.

Ik heb je feedback ook nog eens toegevoegd aan het ticket dat was open gezet naar aanleiding van je contact met ons.
Op dit moment is het inderdaad nog niet mogelijk om bij je bestelling een DHL afhaal punt te selecteren, alleen nadat deze is verzonden.

DHL heeft voor nu wel een on demand delivery programma waarin je zelf kan kiezen waar en wanneer je het pakket wilt ophalen, nadat de zending door hen is ingescand voor verzending naar eindgebruiker.

 

Reageer