Ls,
Inmiddels ben ik erachter dat ik niet zo blij ben met de aanschaf van een Sonos installatie.
Als ik geweten had hoeveel ergenis ik ervaar, had ik zeker niet voor dit product gekozen.. Inmiddels ben ik vrijwel dagelijks bezig om de boel te installeren. Het betreft een Beam, Sub, 2x one's en 2x one's SL. Allen te gebruiken in de woonkamer.
Ik krijg het bijvoorbeeld niet voor elkaar om alle speakers tegelijkertijd te laten spelen...er blijft telkenmale een echo in te zitten...dof geluid, etc.. Meerdere groepen aangemaakt.. Geen idee wat hier de bedoeling van is want het werkt voor geen meter..
Kortom.. dure aanschaf met veel ellende.. Als ik wat dieper duik in de vraag en antwoord, zie ik inderdaad ontzettend veel problemen en vragen... Eigenlijk te gek voor woorden... Spul is gemaakt om muziek te luisteren of het geluid uit de tv te verbeteren...om dit voor elkaar te krijgen moet je een cursus aan de Open Universiteit volgen.. En dan nog...
Op het forum komen is al een drama...
Ik heb op een van de slaapkamers m'n oude Harman & Kardon installatie neergezet.. Na 10 minuten klaar en topgeluid…
Uiteraard zal het vast aan mij liggen, maar na een week klooien, ben ik wel ff klaar mee...