Â
Fijne vrijdag allemaal! Ik wilde even een leuke kleine ontdekking met jullie delen over een recente lancering op Sonos Radio. 🪵
Ik was lekker aan het ontspannen bij het nieuwe Yule Log-slaapstation en werd nieuwsgierig naar waar de audio vandaan kwam. Ik dacht dat we de rechten voor een opname hadden gekocht, maar het blijkt dat het team een stapje extra heeft gezet en hun eigen opname-setup heeft gecreëerd in plaats van stockaudio te gebruiken. Het is best indrukwekkend, kijk maar eens:

Harry van ons Sound Experience Team, die dit heeft gemaakt, is momenteel vrij en kan onze vragen niet beantwoorden. Dus ik ben benieuwd: ziet iemand van jullie welke apparatuur hij hier gebruikt? 👀
Het Sonos Radio-team vernieuwt ook regelmatig een aantal van de belangrijkste Sonos Radio-stations. Als je een aanrader zoekt, check dan het station More Metal met Poppy’s nieuwe track 'Guardian'. Dat is mijn persoonlijke favoriete toevoeging.
Ik ben benieuwd naar jullie mening: zouden jullie geïnteresseerd zijn in een regelmatige spotlight op nieuwe stations en updates van tracks? 🎶
Â
Edit: Dit station is alleen beschikbaar via Sonos Radio HD