Beste Sonos-team,
Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de Sonos Boost, een product dat voor mij en veel andere gebruikers een essentieel onderdeel is van een stabiel en betrouwbaar Sonos-netwerk.
Het is dan ook teleurstellend om te horen dat de Boost niet langer officieel verkrijgbaar is. Naar mijn ervaring was dit apparaat juist hét antwoord op problemen met wifi-interferentie: het creëerde een apart netwerk, waardoor mijn Sonos-systeem altijd stabiel draaide, zonder te “gemeshed” te worden met andere apparaten in huis.
Natuurlijk begrijp ik dat de wifi-technologie vooruitgaat en dat Sonos zich daarop wil richten. Toch vind ik het een domme zet om een product stop te zetten dat zo goed werkt voor veel gebruikers. Ik hoop dat met de nieuwe CEO de waarde van de Boost opnieuw wordt bekeken, en dat er mogelijkheden komen om een vergelijkbare stabiliteit te bieden aan mensen die dat echt nodig hebben.
Ik waardeer de inzet van Sonos om de beste producten te maken, maar ik hoop dat de focus op innovatie ook samengaat met het behoud van praktische oplossingen die gebruikers écht helpen.
Alvast bedankt voor het lezen van mijn feedback. Ik hoor graag of er plannen zijn om met dit onderwerp aan de slag te gaan.
Met vriendelijke groet,
stijn Franssens