Skip to main content

Hoi iedereen!

Nu de zomer officieel gestart is, en we kunnen genieten van de terrasjes, festivals, road trips en lekker lange dagen, dacht ik… tijd om een playlist te maken die daar perfect bij past! 

Halverwege deze maand neem ik een weekje verlof om m’n verjaardag te vieren met vrienden en familie, lekker eten en (hopelijk, want in België weet je nooit 🤞) lekker veel zon. Wie feest zegt, zegt ook muziek, dus uiteraard ben ik m’n zomerse playlist al wat aan het samenstellen. En ik dacht: waarom ook eens niet hier vragen om wat muzikale aanraders, in onze community vol muziekliefhebbers?

Ik ben dus benieuwd naar jouw ultieme zomernummer. Dat nummer dat op geen enkele zomerse bbq of road trip playlist mag ontbreken. Het nummer dat, zelfs wanneer je het in putje winter hoort, je meteen doet denken aan de zomer. Kortom: hét nummer dat voor jou de zomer samenvat.

Kwestie van even zelf het goede voorbeeld te geven: mijn ultieme zomerhit is Fireball van Pitbull. Normaliter ben ik meer van de “luide gitaren en geschreeuw”, maar na hem recent in concert gezien te hebben… dit nummer is gewoon op en top zomer.

En nu is het aan jou, zodat we samen de ultieme zomer playlist kunnen maken! Deel hieronder jouw favoriete nummers, en deel (als je wilt) ook waarom het zo’n ultiem zomernummer is voor je.

Ik ben alvast benieuwd naar welke muziek er gedeeld zal worden. 👀

https://youtu.be/J7drvhZwPcs?si=B0jccd1BDLiJK4Wb

Dit nummer doet me terugdenken aan de tijd dat er nog echte discotheken waren. We gingen toen vaak opstap in discotheek Pruim Zevenhuizen.

https://youtu.be/WA0t6ErCtus?si=VQqVOPMeAsTSff6p

https://youtu.be/J7drvhZwPcs?si=B0jccd1BDLiJK4Wb

Dit nummer doet me terugdenken aan de tijd dat er nog echte discotheken waren. We gingen toen vaak opstap in discotheek Pruim Zevenhuizen.

Summer Jam! Da’s nu eens écht een klassieker, zonder twijfel. 🥳

Een nummer heb ik niet zo zeer. Wel een muziekgenre of genres,

Bob mally, zuco 103, buscemi, young gun silver fox, chillounge.

Door spotify en qo uz ben ik meer in lijsten gaan denken die al bestaan. Naast de albums die al van af youn in collectoe heb. Noir dersire, m et hun grote hit van 98. Manu cioaeuw. Dit schrijf ik verkeerd maar komt ook uit die tijd. Liefhebber van vlaamstalige luistermuziek. Verjaardagsweek, wauw. Mensen hebben een dag waarop je geboren. Velen kennen hun geboortedag niet eens. Veel plezier met je vrienden.

Ik moet toegeven dat ik de genres niet meteen (her)ken, ​@enpassentforlife . Zijn er bepaalde nummers die je zou aanraden? Dan gaan ze meteen op de playlist voor dit wekend, nu we nog wat zon in België hebben. 😁

En haha, ik ga geen hele week vieren, natuurlijk. Gewoon een weekje verlof om wat te rusten en met m’n creatieve outlets bezig te zijn (pixel art, handwerk en illustratie). M’n verjaardag is gewoon een mooi excuus om mezelf dat weekje vakantie te gunnen. 🤭

Elders had ik al deze genoemd als mijn ultieme zomerhit:

ok smile, ik moest ff denken aan black friday week. de namen die ik heb doorgegeven zijn

bandnamen songtitels ken ik niet meet uit mijn hoofd, young gun silverfox fijne muziek door relaxte gasten. alle albums hebber zomervibe. leuk misschien om te vinden relletje rond uitbrengen album in mei interview met veronica meen ik. veel plezier

Reageer