Skip to main content
Vraag

Arc stopt elke keer op tv geluid werkt die wel.

• December 4, 2025
  • 5 reacties
  • 41 Bekeken

Mijn Arc stopt elke keer met de radio kan hem ook niet activeren.

De andere boxen werken wel.

Op het tv geluid werkt hij wel goed.

5 Reacties

ARC STOPT ER MEE OP SONOS RADIO GEEN VERBINDING.

OP TV WERK HIJ WEL.

MoRe
Forum|alt.badge.img
  • Novice
  • December 4, 2025

Dat is natuurlijk meer dan vervelend. Ik had dat ook, maar omdat ik muziek nooit - vanwege hoe de oorspronkelijke muziek was bedoeld te klinken - via een soundbar laat gaan.  Ik heb een ARC met 2 ONEs voor de TV.  En een AMP met KEF speakers voor muziek en radio.  met deze set/up je een geweldige  Atmos home cinema sound hebt voor je TV ( ik heb wel om Dolby Atmos te krijgen het duurdere Netflix abonnement, en voor muziek via AMP en muziek speaker een geweldig stereo geluid heb. En het mooie is dat ik alle Sonos speakers in het huis en de KEF’s door elkaar kan draaien of elkaar laten aan vullen, bijv ik kan de KEF’s zo toevoegen aan de Sonos tv set up. En omgekeerd de ARC aan de KEFs toevoegen, Idem Sonos radio via de ARC set up of via de KEFs of op beide laten horen en te gelijk op alle andere iSonos die elders in het huis staan af oef   De AMP is voor mij de uitvinden van de eeuw. Nobel prijs voor eenvoud, flexibiliteit, audiofiel stereo geluid en dolby atmos film geluid.  Meer dan een aanrader!

Prima bericht .Maar ik ben mijn Arc kwijt in de Sonos app bij muziek afspelen  maar krijg geen verbinding  met de arc herkent hem niet div geprobeert o.a stekker er uit 15 sec wifi ingedrukt . Wat is het advies !!!!,

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • December 4, 2025

Wellicht even bellen met Sonos?

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • December 4, 2025

En niet in paniek raken.