Beantwoord

spotify ziet sonos systeem niet

  • 21 September 2019
  • 8 reacties
  • 5832 Bekeken

Heel vreemd maar echt opeens ziet spotify mijn hele Sonos systeem niet meer. Heb alles herstart (router, modem, sonos boost, apps gedeinstaleerd) maar ik snap het niet. Stomme was zelfs dat de spotify app op een andere telefoon eerst nog wel alles zag. Maar nu ook opeens niet meer. Vreemd. Diagonosenummer 1421784423.
iemand een idee?? Ook op de Apple Watch ziet de spotifyapp de sonos niet. Owjah andersom in de sonos app werkt spotify prima!!
icon

Beste antwoord door Frank N 2 October 2019, 10:43

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als ook de telefoons en computers en dergelijke elkaar niet kunnen besturen, dan is het niet zo zeer een Sonos probleem, maar meer een algeheel Spotify Connect probleem binnen je netwerk.
Zie in de diagnose dat Sonos ook niet goed de Spotify server kan benaderen.
Heb je het gehele netwerk, Netgear router, en mogelijk andere apparatuur al een keer stroomloos gehad en opnieuw aangesloten?
Telefoons en pc en tablet kunnen elkaar we besturen. Het is puur het niet zien van de sonos. Gekke is dat de iPad hem wel kan zien maar telefoons niet.
ook vreemd is dat als ik hem via de iPad opstart dat dan de telefoon hem ook even ziet. Kan dit aan iOS 13 liggen??
het is best wissevallig lijkt het

heb de netgear ook helemaal herstart
Reputatie 7
Badge +2
Zou toch aanraden ons even te bellen, zie meerdere meldingen over iOS13 verschijnen, maar we hebben het nog niet goed in kaart kunnen brengen.
Onze support afdeling zou dit graag onderzoeken, de meer we deze klacht ontvangen, de beter vergelijking gelegd kan worden tussen verschillende klanten met het zelfde symptoom.
Nog niet gebeld zal ik doen, maar het vreemde wil dat het nu weer normaal werkt. Dus snel nieuwe diagnose gedaan. Wellicht zie je verschil? Is heb niks aangepast hier. Kwam thuis en alles werkte. 1891358591
Ik heb hetzelfde probleem
Reputatie 2
Ik heb het probleem ook sinds vandaag. Heb Spotify premium en alleen op mijn telefoon zie ik mijn Sonos boxen niet meer in de spotify App. In de telefoons van mijn familieleden zijn de boxen wel zichtbaar!
Reputatie 7
Badge +3
Ik zou op voorhand Tim S wat meer info geven. Hij geeft aan dat het lijkt dat er meer meldingen na de update naar ios13 zijn. Je spreekt over meerdere telefoons, waarvan alleen die van jou problemen geeft. Toevallig alleen die van jou op ios13? Verschillende types telefoon?
Reputatie 5
Badge +3
Sonos en Spotify is op de hoogte dat sommige telefoons in de Spotify-app geen Sonos speakers zien staan. Dit probleem zit bij Spotify en ze werken er aan om het op te lossen. Mogelijk werkt het wel als je telefoon niet met WiFi is verbonden maar met met je mobiele netwerk. Ik hoor graag of dit de (tijdelijke) oplossing is voor je probleem.